Skip to content

kjendis

12. april 2011

http://www.issaquahpress.com/2011/04/05/patriots-trample-beavers-in-seasons-second-dual-meet-victory/#more-46079

Jadaaaaa. Jeg kom i avisen! Ganske kult huh? Linken ovenfor er til nettsiden til avisen, men det var et stort bilde av meg i den ordentlige avisen. Og det er akkurat samme artikkel. Bildet er hengt opp på skolen til og med, i lunchrommet. Haha. Er dere stolte?

5 kommentarer leave one →
  1. Marte permalink
    13. april 2011 02:50

    IDAA!
    Gratulerer så masse!
    Endelig får du løpt hekk :) Hurra, for du er sykktt god! Stå på!

  2. Pappa permalink
    13. april 2011 12:58

    Herlig bilde og perfekt hekkepassering, Ida!

  3. Nora permalink
    15. april 2011 09:19

    Så kult! Har veldig lyst til å være i USA når jeg går vg2 :p Hvilken linje går du til vanlig (eller .. i Norge) ?
    Kan du svare på mail? ;p

  4. Stine permalink
    16. april 2011 05:37

    Kan du ikke legge ut bilder av deg å kjæresten din?:)
    Kjempebra blogg, forresten! Jeg skal til USA som utvekslingsstudent nå til høsten, så jeg følger med på bloggen din!:)

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

