Skip to content

Vertsfamilie!

31. januar 2010

Vertsfamilie fikk jeg onsdag 20. januar. Jeg hadde aldri i livet trodd at jeg skulle få familie så tidlig, så jeg ble utrolig overrasket da jeg åpnet mailen! Der var det en mail hvor det står: «your upcoming stay in the united states». Den var fra områderepresentanten min som skrev at hun hadde funnet en fantastisk familie til meg. Neste mail var fra The Schnell family hvor tittelen var: «Greetings from the Schnell family!» Det var en laaaang mail om dem:)

Det er en familie på 4: vertsmor Staci, vertsfar Ron, vertsbror Jeremy (13) og vertssøster Mallory (9). De bor i Washington state, 10 minutter unna Seattle. Et sted som heter Newcastle.

Blant annet så har de to hus, et i Seattle (hvor de bor nå) og et i Miami i Florida. Huset i Miami drar de til i ferier osv.. Så selvfølgelig skulle de ta meg med dit. Jeg får eget bad og soverom i begge husene! Familien virker utrolig hyggelig og de har masse spørmål om Norge og meg. Jeg fikk også mail fra barna, som de hadde skrevet selv. Det var koselig 🙂

Familien er ganske sporty, og de elsker å reise! Moren skrev mail om at hun ville ta meg med til Los Angeles, og kanskje New York og Canada. Hun sa også at hun aldri hadde vært i Mexico før, så dit kunne de jo dra når jeg er der (så jeg kunne være med altså).. Men det er jo ikke sikkert da!

Og jeg skal begynne på Liberty High School. De har 1200-1300 elever, det er ganske mange! Skolen har mange sporter og fag å velge imellom. Til skolen skal jeg ta skolebuss, woho!
     
One Comment leave one →
  1. Ron Schnell permalink
    31. januar 2010 22:14

    I like the old blog better!

Legg igjen en kommentar

