Skip to content

Video chat med vertsfamilien

6. februar 2010

I dag video chattet jeg meg vertsfamilien min. Vi brukte gmail, men lyden funket ikke, så jeg snakket på telefon. Jeg kunne høre dem, men de kunne ikke høre meg. Skal prøve å fikse lyden til neste gang. Kanskje Skype funker? Det var morsomt å se dem sånn «på ordentlig». Det var litt vanskelig og rart å snakke på engelsk, men det var veldig hyggelig! De viste meg også rundt i huset, som var veldig fint! Også hadde de en (edit: to) Segways. Google it! Jeremy viste hvordan man kjørte på den, veldig morsomt:) Og de lagde noe som jeg tror heter chocolate pancakes til frokost (klokken var halv ti på morgenen hos dem). Det så veldig godt ut! Vi snakket i ca en halv time.

Gleder meg til å snakke med dem en gang til. Hostfamily: Mom and dad would love to speak to you the next time!

Bilder av huset kommer snart!

5 kommentarer leave one →
  1. Ron Schnell permalink
    6. februar 2010 23:12

    Two (2) Segways! We had a great time, too!

  2. 7. februar 2010 11:59

    Du burde bruke skype ;D Det funker kjempebra! 🙂

  3. 7. februar 2010 15:22

    Hei! Jeg reiser også med Explorius til USA, men med underorganisasjonen World Heritage. Gleder meg utrolig mye! Håper faktisk å komme til Washington state selv, siden jeg har vært der før og broren min bor der. Det er et helt fantastisk sted å være, gled deg 🙂
    Jeg linker til bloggen din, dersom det er greit. Kos, Hilde Marie ❤

  4. 7. februar 2010 16:17

    Selvfølgelig går det greit! Linker deg også 🙂

  5. 8. februar 2010 08:27

    Hei! 🙂
    Jeg reiser også til USA etter sommeren, håper det er greit at jeg linker til deg? 🙂

Legg igjen en kommentar

