Skip to content

Placement dokumentet har kommet!

22. februar 2010
tags:

Ah, endelig kan jeg puste lettet ut! Neida.. Men nå har jeg i hvert fall fått placement informasjonen fra Explorius, så da vet jeg at alt er sikkert. Det tok jo over en måned fra jeg fikk familie til Explorius fikk vite det, haha. Det sto ikke så mye ny informasjon akkurat, bortsett fra når skolen starter og slutter, i tillegg til requested arrival date (?). Skolen begynner 31. august og slutter 15. juni, så da får jeg en lang sommerferie 🙂 På Requested arrival date står det 27. august, vet ikke helt hva det betyr, men kanskje at jeg skal komme til Seattle 27. august. Da drar jeg vel til New York en av de siste dagene.

Vet noen hvilke datoer man reiser til New York?

Random bilde. Weheartit<3

15 kommentarer leave one →
  1. Ron Schnell permalink
    22. februar 2010 21:09

    Great news! We will be back in Seattle on August 16th, so if there’s any way for you to get here earlier, it would be better. There are many things to see that can only be seen during the summer, and it is best if you don’t have to worry about school at the same time.

    Google translate:

    Gode nyheter! Vi vil være tilbake i Seattle 16. august, så hvis det er noen måte for deg å komme hit tidligere, ville det være bedre. Det er mange ting å se som bare kan sees i løpet av sommeren, og det er best hvis du ikke trenger å bekymre deg for skolen samtidig.

  2. 22. februar 2010 21:22

    Hei!
    Jeg reiser også til USA neste år. Håper det er greit at jeg linker deg 🙂

    • 22. februar 2010 21:26

      Selvfølgelig! Linker deg også 🙂

  3. 22. februar 2010 21:37

    Heldiiiig. Jeg vil også ha familie, asap!
    Reiser med STS, linker deg. 🙂

    (weheartit<3)

  4. 23. februar 2010 17:54

    så gøy! Så seint skolen din begynner. Min begynner 7 August! 😮 Jeg lurer også på hvilke datoer man skal til New York. 🙂

  5. 23. februar 2010 18:52

    Så gøy at du vet når du drar og sånt! Spennende 🙂

  6. 24. februar 2010 00:22

    åh, er så misunnelig for at du har fått vite så mye!

    håper det er greit at jeg linker deg 🙂

  7. lindahjelle permalink
    26. februar 2010 14:44

    Hei Ida!

    Eg saag ikkje kommentaren din for no, hehe.
    Eg reiser med Explorius her ja, og ASSE her i USA. Eg er veldig fornogd med dei, spesielt etter at eg fekk ny omrade representant. Ho eg hadde dei to forste mnd hadde ingen sammenkomstar med alle utvekslingstudentane i gruppa, saa det synst eg var litt kjipt. Men ho slutta i slutten av oktober og daa fekk eg ein ny omr. rep som er kjempehyggelig og snill. Ho ringer meg veldig ofte berre for aa hoyre om eg trivst osv, og ho hjalp meg utruleg masse og gav god oppfolging da eg bytta familie. Vi har sammenkonster kvar maned med alle utv. studentane her (ca. 25 stk i gruppa), og vi gjer alltid masse kjekt. Overnattingsturar, shopping, kino, bowling, sledding, christmas party osv.. Kjempeartig! Men eg trur det er veldig opp til kvar enkelt omrade rep kor ofte/mykje og kva ein gjer. I januar reiste eg til California med organisasjonen, og DET var konge! Eg har vertfall ingen negative ting aa seie om ASSE.

    Linda 🙂

  8. 27. februar 2010 22:16

    SV: Kjempe kult! Fått familie allerede? Ikke dårlig, når sendte du inn søknad?
    Btw, linker deg på bloggen:)

    • 28. februar 2010 14:57

      Sendte inn søknaden i midten av desember og fikk familie ca. en måned senere, så det gikk veldig fort! Linker deg også 😀

  9. Charlotte permalink
    27. februar 2010 22:27

    DU er så heldig :D:D

  10. 28. februar 2010 13:44

    Jeg skal også på utveksling i USA! Du er kjempe heldig som har fått vertsfamilie, jeg venter enda jeg :p

  11. 1. mars 2010 12:09

    Reiser også med explorius, greit at jeg linker deg? 🙂

  12. 8. april 2010 11:11

    Reiser rundt 16.august tror jeg 😉

Legg igjen en kommentar

