Skip to content

Facts

1. mars 2010

Jeg har egentlig ikke så mye å si, men jeg kommer ikke over den dagen jeg fikk vertsfamilie. Jeg logget inn på facebook på skolen, også hadde jeg fått en friend request fra Ron Schnell. Jeg hadde jo ikke peiling på hvem det var så jeg ignorerte med en gang. Hadde egentlig tenkt til å sjekke mailen også, men så rakk jeg ikke. Så ti minutter før trening går jeg inn på mailen, og det er det en mail fra områderepresentanten min og en fra vertsfamilien min. Dere aner ikke hvor glad og overrasket jeg ble da! Hjertet mitt banket så mye og jeg var sinnsykt oppspilt og GLAD. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre og jeg hadde i tillegg veldig dårlig tid, men jeg løp opp for å fortelle resten av familien, også leste vi mailene sammen, hehe 😉 Litt senere fikk jeg friend request igjen (i tillegg til vertsmor og vertsbror) og da godtok jeg selvfølgelig!

Og en annen ting.. Jeg var en smule misunnelig på vertsfamilien min i ferien, de var i LA og San Diego og Hollywood, mens jeg var hjemme på skolen.. (Siden de hadde winter break en uke før oss).

Og ja! Fikk en mail fra vertsfar i starten av OL, hvor han skrev at de heiet på Norge i OL. Ganske morsomt egentlig, de følte liksom at de hadde litt connection til landet vårt nå! Og selvsagt heiet jo jeg litt på USA også, men ikke så mye som Norge da, hallo…

Det er enda fler som  har fått vertsfamilie, så gratulerer! Og til dere som fortsatt venter, dere får nok snart 😀

11 kommentarer leave one →
  1. 2. mars 2010 16:49

    Haha, jeg skjønner så godt hva du mener! Sjekket bare facebook på skolen den dagen, sjekket mailen også og ble ganske skuffet over at det ikke var noe der… Da jeg kom hjem skulle jeg bare sjekke om det hadde skjedd noe på SMG, så jeg logget bare inn på siden deres, selv om jeg visste det ikke kom til å ha skjedd noe, så stod det bare der!! Jeg ble så glad som jeg aldri har vært før : D

  2. 2. mars 2010 20:19

    Åh, jeg blir helt i hundre bare av å forestille meg hvordan jeg kommer til å føle meg når jeg får familie. HAHAaaaa.. :X

  3. 4. mars 2010 17:56

    Du er utrolig heldig^^ Gleder meg til jeg får vertsfamilie!
    Er det greit at jeg linker deg? 🙂

    • 7. mars 2010 21:08

      Ja:) (haha, tror jeg har linket deg fra før av, men det går vel bra?)

  4. 7. mars 2010 18:15

    Hei, jeg skal også være utvekslingsstudent med exsplorius 🙂 Håper det er greit at jeg linker deg? 🙂

  5. 7. mars 2010 20:41

    Hei!
    Har laget meg blogg nå og tror jeg linket deg, skjønner ikke helt hvordan man gjør det 🙂
    Men hvis jeg gjorde det,håper jeg du godtar! Haha:-)

  6. Frida permalink
    7. mars 2010 22:07

    Hei!

    Jeg skal også være utvekslingsstudent neste år og reiser med explorius.. Du er så heldig som fikk familie så tidlig! Jeg har ikke fått ennå, men venter i spenning.. På søknaden min stod det New Hampshire guaranteed, så tror nok det betyr at jeg kommer dit.. Søkte du stater? Event, fikk du noen av dem? For jeg gjorde det og New Hampshire var i nærheten, men ikke en av de.. Syntes det var litt rart..

    • 8. mars 2010 12:02

      Jeg søkte ikke stater, så jeg kunne vel egentlig komme hvor som helst. Det var jo litt rart at en stat du ikke søkte er guaranteed, men New Hampshire er sikkert en super stat å bo i det også 😀

Legg igjen en kommentar

