Skip to content

10 dager!

3. august 2010

S.T.R.E.S.S. Under 864 000 sekunder igjen!

Den siste tiden har gått veldig fort. Har enda ikke begynt å grue meg, det har vel egentlig ikke gått helt opp for meg at jeg skal dra…

Siden det siste innlegget har jeg egentlig ikke fått gjort så mye av det jeg skulle gjøre, bare kommet på flere punkter:

  • Ta kopier av skolebøker (siden skolen min ikke lar meg ha matte- og fysikkbøkene lenger enn ut sommerferien. Dritt.)
  • Kjøpe et par gaver til til vertsfamilien
  • Og alle de andre punktene fra sist innlegg (minus å få flybillett, for den har jeg fått! Og jeg fikk reise til NY med Aurora! JAAAAA)

Dette er min venn, Aurora. Hun er kul. Og veldig stolt av Norge med alle trollene.

Og dette er det jeg holder på med når vi skyper. ÆSJ!

Uansett, dette med Visakort gikk ræva. Dro til banken for å få et ordentlig et. Mamma hadde til og med ringt og spurt om det gikk, og de hadde sagt ja. Men neida, hun dama sa at det var ikke mulig uansett. Så jeg må reise med et Visa Electron kort. MEN, vi fikk en idé, jeg og mamma. Mamma kan jo ha flere visakort, så hun har bestilt et nytt som jeg tar meg meg over dammen og bruker i tilfelle ikke mitt funker. Og ellers har jeg hørt at det er mulig å skaffe et amerikansk bankkort, kanskje jeg skal prøve det?

Har begynt å pakke også, sånn halvveis. Kastet alle klærne mine ut av skapet, og fant ut at jeg har alt for mye. Til slutt la jeg halvparten av klærne på gangen utenfor. De kan en heldig person arve. Men altså, rommet mitt var overfylt av klær. Ikke bra. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal klare å bare ha med én koffert på 23 kg.

Ææ, jeg klarer ikke å forestille meg at jeg skal dra! Eller jo, egentlig, jeg vet jo at jeg skal dra, men har liksom ingen følelser rundt det. Er jo glad men… Føler at alle andre gruer seg og er skikkelig spente. Har ikke helt fått den følelsen enda. Hva med dere?

14 kommentarer leave one →
  1. Johanne permalink
    3. august 2010 23:33

    Fikk vite om bloggen av Aurora 😀 kuult! Jeg gruer meg litt, men egentlig mest spent, er ikke noe redd heller. England er jo ikke så langt unna, og jeg kan dra hjem osv. Lykke til med deg ❤ Du kommer til å ha det superduperbra 😀

    • 4. august 2010 16:00

      Johanne!! Tusen takk og lykke til meg deg også 😀 ❤ Det kommer til å gå supert!

  2. Aurora permalink
    3. august 2010 23:55

    Haha, kjære bestevenninne, dette er det fineste blogginnlegget jeg har sett på lenge, stolt av deg 😉 Gleder meg drøyt mye til NY og slapp av vennen min, ting ordner seg (…. og det sier jeg, haha)!

  3. Ron Schnell permalink
    4. august 2010 00:00

    Ida,

    We can’t wait for your arrival. Try not to be too stressed! You are going to have a wonderful time, and see incredible things! The time here will go by very quickly. We are already working on trips to: Miami, Florida; Whistler, British Columbia (Canada); Los Angeles, California; New York, NY; Portland, OR; and much more!

  4. 4. august 2010 00:03

    Åh, sorry å måtte si det, men ENDELIG fler som ikke får visa!! trodde jeg var alene. ååhhh.. tar med electronkortet og pappas visa. jipppiiii :- )

    Jeg har ikke fått reisefølelse at all. Null familie, NOTHING. flyr på veggen snart. Mens du, åh.. får nesten frysninger av misunnelse når jeg leser kommentaren over meg. Du er heldig. :- )

  5. Kine permalink
    4. august 2010 21:32

    Hei!

    Blir skikkelig missunelig, må nok dra mitt andre år jeg å! 😀

    Kan du fortelle hvor mye du får i stipend? 🙂

  6. 4. august 2010 23:57

    Jeg har det akkurat likt! Jeg har ingen følelser rundt det, og er redd jeg kommer til å dra uforberedt fordi jeg ikke har innsett at det bare er 12 dager igjen. Skjønner ikke hvorfor, har venta på detta siden 8. klasse.. Tror jeg bare må hoppe i det.

  7. katrineiarkansas permalink
    5. august 2010 02:17

    Får heller ikke visa…. : ( drar om 28 timer eller noe sånt, og jeg føler ingenting rundt det heller – tror ikke det har gått opp for meg!

  8. 7. august 2010 01:33

    Det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk reiser om 7 dager!! Har veldig blandende følelser, gleder meg kjempe mye, men samtidig gruer jeg meg til å forlate alt her hjemme 🙂

  9. 9. august 2010 00:13

    HEEEI DU! 😀
    Jeg har heller ingen følelser rundt det å dra enda.. kommer vel når jeg sitter på flyet!
    Jeg drar også om ti dager, og jeg skal bo i Washington jeg også 🙂
    Ser deg på flyet til New York!

  10. Mari permalink
    10. august 2010 10:41

    Ååå, Ida, nå har jeg lest alle innleggene dine, og det er så spennende! Gleder meg sykt til å lese mer, du kommer sikkert til å få det så gøy! Sees på onsdag, det blir gøytrist.. 🙂

  11. Dueled permalink
    11. august 2010 11:46

    Nå er det bare to dager igjen og regner med at sommerfuglene er i fri flyt i magen og i kroppen! God tur, vi gleder oss til å se bilder og følge med på bloggen når det virkelig starter! Det blir helt sikkert en fantastisk opplevelse! Et dikt på veien: It’s not the things you do, it’s the things you left undone, that gives you a bit of heartbreak at the setting of the sun. Godt skrevet, ikke sant? Hilsen alle 6

  12. 12. august 2010 12:49

    Masse lykke til med reisen i morgen! 😀 Året blir helt sikkert kjempebra!

Legg igjen en kommentar

