Skip to content

!

12. august 2010

Nå er det 11 timer til flyet går! Det kribler skikkelig i magen!

Alt er pakket og klart, og forhåpentligvis går reisen i morgen bra, seeelvom det er fredag den 13. Jeg har sagt ha det til masse venner, og det var ganske trist… Men hallo! Jeg ser dere igjen om under et år! Kommer til å savne dere ❤

Så, nå er det tre dager i New York, og deretter 10 måneder i SEATTLE (nesten)!

9 kommentarer leave one →
  1. 12. august 2010 23:48

    Lykke til 😀 kos deg masse!

  2. 13. august 2010 00:09

    Lykke til, og god tur 🙂

  3. 13. august 2010 00:12

    Ta med paraply! Om du ikke har reist ennå. Tror de neste dagene blir regnfulle her, men dt er fint da, for vi slippr fuktighten som er når det ikke regner, og det er ikke lengre uutholdelig å være ute! Kos deg i New York, det er fantastisk.

    Hilsen utvekslingsstudent i Queens

  4. Frederikke permalink
    13. august 2010 01:10

    Ida! Nå har jeg nettopp sagt ha det til deg for siste gang på lenge 😦 kommer til å savne deg utrolig mye! I morgen vil jeg tenke masse på deg og starten på en ny og spennende tid 🙂 håper alt blir supert og du koser deg masse, det fortjener du! Håper ikke du glemmer utseende mitt helt til neste gang, du har jo albumet 🙂 love u! ❤

  5. 13. august 2010 03:50

    masse lykke til og good tur!! blir kjempe braa 😀

  6. 13. august 2010 16:00

    God tur! c:

  7. Katrine permalink
    13. august 2010 17:03

    Masse lykke til! Det kommer til å bli supert:D Gleder meg til vi sees neste gang!

  8. 14. august 2010 13:22

    Hei! Jeg synes du har en skikkelig fin blogg, og jeg så at du skal bo i Washington.
    Det skal jeg også nemlig, så det blir kult å lese bloggen din 🙂

  9. Kristine D :) permalink
    14. august 2010 21:53

    Hei Ida. Du burde glede deg til de tre dagene i NY! Det er helt sykt kult der! Også vil jeg si god tur og at jeg kommer til å lese bloggen din under hele oppholdet ditt. Jeg og Peder også stikker til utlandet når vi begynner i 2.klasse siden du også skal 😉
    God tur!!!!!!<3

Legg igjen en kommentar

