Skip to content

kort oppdatering: new york!

15. august 2010

Heeey, nå er jeg i New york og det er fantastisk! Flyturen gikk supert, og jeg koser meg 🙂 Kommer med et mer utdypende innlegg og bilder når jeg kommer til vertsfamilien på mandag!

Ville bare si at jeg har det veldig bra!

2 kommentarer leave one →
  1. Mari permalink
    15. august 2010 21:24

    ååå Ida, så gøy! gleder meg til å høre mer, bra du er kommet fint frem til new york 🙂

  2. Marte permalink
    16. august 2010 19:58

    Så bra! Håper deg og Aurora koser dere masse 😀 God tur til vertsfamilien og lykke til! S<3

Legg igjen en kommentar

