Skip to content

Dagen i dag

20. august 2010

I dag har vi vært litt overalt. Vi dro til Jeremy’s skole for å fikse noen ting, og deretter dro vi til Liberty for å få fikset slik at jeg kunne være med på try-out for soccer på mandag. Gruer meg, for det er ikke sikkert man kommer med… Og Varsity (det beste laget) er sykt seriøse.. Satser på å komme med på Junior Varsity jeg. Vi dro til Walmart for å kjøpe noen skoleting til Jeremy, mine må vi kjøpe senere, for jeg vet enda ikke hva jeg skal ha. Har også vært på løpetur i dag. Tenkte det var på tide å trene litt, siden det er en uke siden sist. Og jeg må jo komme i form til try-outen på mandag!

Jeg har også funnet ut noe syyyyyyyykt! Aurora skal mest sannsynlig til Miami i juleferien hun også, så det betyr at jeg får møtt henne der! Kanskje jeg kan få feiret jul med hennes familie, siden min ikke feirer. Åååå, ble sinnsykt glad når jeg hørte dette! I tillegg skal Aurora kanskje en tur til Seattle i løpet av året så da får jeg jo sett henne enda en gang. Savner henne! Dette er jo ikke sikkert da.. men man kan jo håpe 🙂

Legger ved litt bilder av huset og en film av første etasje, siden det er flere som har spurt, hehe.

Baksiden av huset og mine nye løpesko, haha.

Æææ, filmen kommer senere, for jeg klarer ikke å laste den opp…

9 kommentarer leave one →
  1. 20. august 2010 07:43

    høres ut som du har det fint der! 🙂 kommer til å følge bloggen din dette året, gleder meg!

  2. 20. august 2010 09:57

    åh, alt høres jo perfekt ut. og så utrolig kult at dere får møtt hverandre!

  3. Frederikke permalink
    21. august 2010 00:16

    Høres ut som om du koser deg!! Jeg ligger hjemme i sengen min og får ikke sove, klokken er kvart over tolv. Det eneste jeg tenker på er hva du og Beccy gjør nå! Håper du savner meg litt for jeg savner deg masse 😦 her regner det foresten hele tiden eller er overskyet… Og jeg begyner på skolen igjen på mandag, det blir både gøy men også litt slitsomt 🙂 😦 ❤ u!

    • 21. august 2010 09:31

      nommin, frederikke da! Vi gjør nok ikke så mye spennende altså! Savner deg masse<3 f.eks i dag var det veldig rart, for jeg så på film med taylor og to av vennene hennes, og da kom jeg på hvor mye jeg kommer til å savne det å ha det gøy og se på film med deg! Lykke til med skolen da, jeg har enda en uke til med ferie jeg 😀

      • Frederikke permalink
        21. august 2010 13:39

        Det var hyggelig å høre at du tenker på meg også 🙂 her om dagen var søppelbøtten min på rommet full og når jeg tømte den så jeg creme brule koppene våre og tenkte på ps i love you og Romeo og Julie 🙂 da savnet jeg deg littegran gitt!

  4. 21. august 2010 18:51

    Hvordan er været i Washinton nå? Jeg fikk vertsfamilie for noen dager siden, og jeg havnet i Tacoma, Washington. Må begynne å pakke nå, men aner ikke hvordan klær jeg skal ha med meg. Har du noen tips, hehe? 🙂

    • 21. august 2010 19:11

      Så kult! Jeg tok med egentlig alt mulig. Det er sikkert lurt å ta med en allvœrsjakke til å gå på tur med, eller bruke hvis det er litt kaldt. For det blir ikke så kaldt at du må gå med boblejakke:P ellers er det bare å ta med litt av alt, akkurat nå er det faktisk ganske varmt her, men de sier det er uvanlig! Hehe, kos deg i tacoma, det blir sikkert bra!

  5. Aurora permalink
    22. august 2010 05:20

    Miami er digg og jeg gleder meg max søta, forresten jeg skal fikse blogg, men er n00b, så ringer deg i morgen for hjelp? 🙂 ily

Legg igjen en kommentar

