Skip to content

Pool partey

23. august 2010

Okay, så de siste dagene har jeg:

– Gått tur til en liten isbre (på bare 600m høyde, det var ganske kult!)

– Vært hos Taylor og spilt badmington, vært på golfballhunting (haha) og sett på film med to av hennes venner, tvillingene Braden og Garrett (som jeg trooor jeg skal ha physics med!) 

– Sett på vertsbror spille baseballkamp (to kamper på rad kan jo bli litt kjedelig i lengden, men nå kan jeg i hvert fall det meste av baseballregler!)

– Spist Kentucky Fried Chicken (fastfood, not good. meen kyllingen var ikke så aller verst)

– Vært på BBQ- og poolparty hos noen familievenner. I starten var det litt boring, for det var ingen på min alder der. Men så skulle vi ut og kjøre båt og kjøre tube, og det var utrolig gøy! Maten var god og desserten var god og alt var bra.

– Sett både New Moon og  Eclipse (er klar for den fjerde jeg ass!)

– Ooog, thats it! Tror jeg.

I morgen er det soccer-try out. Må opp tidlig , for vi skal møte på banen 8.30. Skal være der fra 8.30 til 1.30, med en og en halv time lunsjpause i midten. Dette gjelder hver dag neste uke (ikke lørdag og søndag though). Jeg kommer til å bli utslitt!

Uansett, wish me luck! (ikke noen bilder denne gangen, kommer snart!)

2 kommentarer leave one →
  1. 23. august 2010 11:02

    Ja, men da har jo du hatt nok å gjøre de siste dagene 🙂 Hørtes veldig gøy ut å kjøre tube og båt! Kos deg masse videre, og lykke til med soccer-try outs.

    Hilsen Ane og resten av Norge 😉

  2. 23. august 2010 23:26

    Åh, virker som du har det dritbra 😀 reiser selv imorgen, kan ikke vente!

Legg igjen en kommentar

