Skip to content

Happy days

27. august 2010

Var på min første cross country trening i går, og jeg likte det så mye bedre enn soccer! Alle var kjempehyggelige og treneren er veldig grei. I går var det «lett» trening, altså vi løp til en lake, og tilbake (ganske fort…), og så på slutten av treningen må vi alltid jogge ut fem minutter barbent. Jeg ble kjent med en kjempesøt jente, Liz, som også er junior i år. Kos. Guttene på cross country er i utrolig god form! Og jentene også forsåvidt, jeg er vel kanskje midt i mellom.

Uansett, hjemmelengselen er basically over, for jeg har hatt mye å gjøre de siste to dagene. Etter cross country i går, dro vertsfar, jeg og vertssøsknene inn til Seattle for middag. Deretter spurte Taylor om jeg ville komme til henne og se på film, men en av venninnene hennes. Så jeg dro dit, og overnattet i tillegg. Det var veldig hyggelig! Har hatt min første sleepover i usa, yey!

Da jeg kom tilbake til huset mitt i dag morges, dro jeg, vertssøster og vertsmor til supermarkedet for å handle litt mat til lunsj. For til lunsj kom en annen jente på besøk, hun er senior på skolen min. Rebecca, som hun heter, var veldig (ekstremt) utadvendt. Tror hun vil bli skuespiller, så det passer jo bra. Hun var hos oss i nesten tre timer, for da måtte jeg dra på cross country. Maddie, en senior på skolen min, kjører meg til treningen og hun er også veldig hyggelig! I dag var det hard trening. Vi løp i 6-7 minutter 4 ganger. (De beste løp 5). Men det var sykt hardt, for i starten var det bare oppover, så en del bortover, og deretter litt oppover igjen. Pausen var å jogge rolig ned til start. Men jeg synes jeg klarte meg bra. Klarer ikke akkurat å holde følge med de beste jentene, dere aner ikke hvor god form de er i!

Sååå, jeg kom hjem fra cross country, og endelig skulle vi gjøre litt shopping. Alle untatt vertsfar dro til Target og handlet litt av hvert. Jeg kjøpte bare litt treningstøy der. Og det er BILLIG. Jeg og vertsmor dro til Nordstrom etterpå, og jeg handlet…. ja…. en del… Tror aldri jeg har kjøpt så mye noensinne på shopping. Fant så utrolig mye fint, og det var jo ikke akkurat så dyrt. Tok bilde av alt jeg kjøpte i dag. Vil dere se? Haha, dere får i hvert fall ikke vite hvor mye jeg shoppet for. Men hallo, jeg trengte jo en del da, fikk bare lov til å ha med en koffert!

Omg, dette ble et kjedelig langt innlegg. Men jeg har jo så mye å fortelle. Må prøve å begynne å ta bilder… I morgen tidlig skal jeg, Taylor og søsteren hennes til Pike Place Market, et farmers market eller noe. Tydeligvis et kult sted, jeg gleder meg!

Ok, da. Her er alt jeg kjøpte i dag:

Og ja, det er litt klær innimellom og under, tror ikke man ser alt.

5 kommentarer leave one →
  1. Frederikke permalink
    27. august 2010 08:13

    wow! ida nå har du virkelig shoppet, det må jeg si 🙂 er imponert!
    ❤ u!

  2. 27. august 2010 09:50

    Pike Place er awesome, seriøst 🙂 Noe av det kuleste med hele downtown Seattle. Folk der nede er gaale.

  3. Kristine permalink
    27. august 2010 18:59

    Hei Ida.
    jeg begynte på ungdomsskolen på mandag og har hatt en super uke med masse nye venner og supre lærere!

    Det er fint at du ikke har hjemlengsel og at du har fått så mange venner så fort 🙂 og det gjør ikke noe at du sriver lange innlegg. de er ikke kjedelige! 🙂

    -kristine<3

  4. kai permalink
    29. august 2010 00:52

    Ja da har jeg vært også vært på siden din. Det er en flott side. Glad for å lese at du har kommet deg i orden. Feel free!
    Kai

  5. Hannah permalink
    29. august 2010 03:16

    Ser ut som du kommer til å få et supert år i USA, Ida!

Legg igjen en kommentar

