Skip to content

2. skoledag!

1. september 2010

Starter kl. 9.40 hver onsdag. Det er digg det! I dag var det helt forskjellige fag fra i går, så det var jo litt gøy. Tok ikke skolebussen i dag, men Maddie fra xc kjørte meg.

Første time – US. History: Mr. Darnell, læreren, hadde jeg hørt så mye rart om før timen, og omtrent alt var negativt, så hadde ikke akkurat så høye forventninger. Han var veldig ivrig, men han virket egentlig ganske grei. Vi gjorde ikke så mye denne timen, så jeg vet jo ikke. Skal ha min første prøve/quiz på fredag, men bare om regler osv i timen. Den blir forhåpentligvis ikke så vanskelig.

Andre time – English 11: Læreren var veldig koselig, men vi har myyyye lekser i denne klassen. Hun forventet rundt 45min-1,5time hver dag, herregud… Til fredag må jeg skrive en liten stil på 400-600 ord om en spennende hendelse i barndommen. Interessant. Haha, Ms. Daughters kunne faktisk noe på norsk, for hun har slektninger i Norge. Hun sa: «Jeg kan ikke snakke norsk». Moro.

Tredje time – Team Sports: Denne klassen var rar. Som lærer har vi soccertreneren fra i fjor, han fikk sparken fra laget… Så da ble han P.E. lærer. Vi gjorde ingenting, kunne bare spille litt basket hvis vi ville. Tror det blir bedre neste gang, for da må vi ha med gymklær osv.

2nd lunch: Åh, så sulten jeg var. Spiste lunsj i kantina i dag, men kjøpte ingenting. Maten så litt… ekkel ut. Satt på bord med bare seniorer, blant annet Taylor og Rebecca som jeg kjente fra før av. Det var noen flere kjente der også. Men det var en koselig lunsj, ble kjent med nye mennesker!

Fjerde time – Ceramics: Dette er kosefag. Vi har null lekser, bare det vi gjør i timen teller. Læreren var veldig hyggelig og vi skal bare tegne og lage keramikkting. Ikke det at jeg er så god til de tingene da… Men var ganske digg å ha denne avslappende klassen til slutt.

XC: I dag var det sååå gøy på xc. Vi løp til en waterpark i nærheten (tok rundt en time). Det var en veldig liten waterpark da, to sklier og et bølgebasseng, vanlig basseng, barnebasseng og «følg strømmen»-basseng. (hvis dere vet hva det er, haha). Men det var utrolig koselig og jeg ble kjent med de fleste på teamet. Alle er så greie! Også kjørte vi hjem, heheh.

I morgen er det samme fag som første dag, så vi får se hvordan det går! Likte b-dagen bedre (dagen i dag altså)… Må opp kl. 6 på morgenen alle dager untatt onsdag. Er utrooooolig trøtt, men, for familien: ikke så morgengretten som jeg pleier. Haha.

2 kommentarer leave one →
  1. 2. september 2010 11:59

    Du er ikke eneste som pleier å være morgengretten ^^

  2. Marte permalink
    4. september 2010 00:13

    Høres ut som om du har det kjempe bra! 🙂
    Vi MÅ skype snart! ❤

Legg igjen en kommentar

