Skip to content

CANADA

7. september 2010

Sooo, endelig har jeg bittelitt tid til å skrive et innlegg. Canada was great! Her er noen bilder:

The luge!

The maze! Du skulle finne fire bokstaver (M,A,Z,E) og komme deg ut fra labyrinten. Ikke så lett, men jeg klarte det faktisk på fire minutter siste gang! (de bytter hvor bokstavene er hver gang, og vi prøvde flere ganger, hehe)

Zip-lining!

Fin utsikt eller? Vi tok gondol opp til fjellet.

På toppen. Småkaldt.

Peak 2 peak. Fra Whistler til Blackomb. (eller noe..)

Utsikt fra den ene siden.

Og den andre siden.

Jeg hadde det bra! Og jeg har det bra! Masse masse lekser, jeg må gå. See yah<3

One Comment leave one →
  1. Cecilie BD permalink
    8. september 2010 12:11

    Hei Ida. Så gøy med tur til Canada! Det så kult ut! Har lyst til å dra dit vi også … Noe morsomt: Live, en jente vi kjenner fra Lommedalen er i USA, i Washington og rett ved Seattle! Er det ikke kult? Hun reiser med et annet byrå enn deg, Speak sa moren. Sjekk bloggen hennes: http://www.alivee.blogg.no Jeg har skrevet til henne at du er her. Vet ikke på hvilken side av Seattle hun er … Hun er kjempesnill og spiller fotball og har gått på ski og spilt håndball før :o) Omtrent akkurat som deg, det.

    Det går nok bedre med leksene om ikke lenge, tempoet på lesing på engelsk er jo ikke så høyt enda. Plutselig løsner det og det er deilig … gled deg!

    Vi har vært på foreldremøte på Nordbergfor 8., det er ganske kjedelig når det bar blir respetisjon fra forrige gang, men man må jo være med … Og jeg meldte meg som klassekontakt, det blir gøy. Mamma har Peder i gym i år, så nå får han nok kjørt seg, he, he …

    Have fun! Alle hilser! Cecilie

Legg igjen en kommentar

