Skip to content

Silly bandz

9. september 2010

Random i en butikk: Sooo, where are you from?

Meg: Norway

Random: Oh, I thought you were from Poland.

Meg: Ahh, no I’m not! (takk for den liksom!!)

Okay, så mange folk her bruker noe som heter silly bandz (har ikke blitt så populært i washington enda). Jeg har også et par. Vertssøster var så snill å gi noen av hennes til meg!

Seee, er det ikke fint? Og sånn blir de hvis man tar de av:

Det er så kult! Nææt.. eller jo.. De finnes i alle mulige forskjellige former og farger, jeg har nesten bare dyr, bortsett fra oransje tinkelbell!

Her er noen bilder fra waterparken i forrige uke:

Liz og to andre gutter jeg ikke husker navnet på…

Yey, alle sammen! (Minus de som ikke ble med da…) Team picture! Kos. Haha, kan dere finne meg innimellom der?

Løp mitt første xc meet i går. Var litt kortere enn det vanligvis skal være, vi løp 2 miles (ca. 3km). Gikk helt greit egentlig. Vi løp mot åtte-ni andre skoler og jeg kom akkurat midt i resultatlisten, så det var jo bra! Det var gøy i hvert fall! Men neste gang er det 5km, og det gruer jeg meg til…

4 kommentarer leave one →
  1. Cecilie BD permalink
    10. september 2010 02:01

    Sånne bands i dinosaur-fasong har vi en pakke av også. Lars tok med hjem fra NY i sommer. Siri bruker dem litt. Så varmt og deilig dere har det! Ce

  2. Hedda permalink
    10. september 2010 05:31

    Kult, Sidsel har også sånne, de er veldig morsomme. Nå har jeg snart bursdag. Det er på mandag og da drar vi til leirskolen. Søndag når vi kommer hjem skal jeg ha Bad Day’s Party med Kaja <333 🙂

  3. Frederikke permalink
    10. september 2010 12:30

    Høres ut som om du koser deg! 🙂 miss u, og må skypes en dag soon!

  4. 15. september 2010 15:53

    Haha, i Alabama går ALLE med de!! Skjønner ikke…

Legg igjen en kommentar

