Skip to content

Footballgame

11. september 2010

I går var en super dag! Først var jeg på skolen.. litt kjedelig men kos. I lunsjen kjørte Taylor og jeg til en venninne, Robin. Hun hadde fri de to første timene, så hun lagde lunsj til oss. Chocolate chip cookies og mac’n’cheese. Det var digg! Selvfølgelig var det xc trening etter skolen. Og det var haaaardt! Vi løp 1 mile (7min), 5min, 4min og 3min. Til slutt løp vi en laang runde som «nedvarming», men det var ikke akkurat rolig. Etter xc bar det rett til coach Smith’s house og BBQ. Han har svømmebasseng og hot tub! Vi spiste masse god mat og masse cookies og kaker. Det var utrolig hyggelig.

Deretter måtte vi komme oss tilbake til skolen for det var footballgame. Liberty vs. Issaquah. Det var så gøy! Alle hadde kledd seg i grønt, som var temaet, og folk hadde malt hele seg og ja.. noen går ganske crazy. Uansett, det var sykt bra stemning hele kampen og veldig spennende! (selv om jeg ikke helt kan reglene enda). Jeg sto liksom midt i klyngen av elever, og hoppet og skrek hele tiden, haha. Var sååå sliten etterpå. Bena mine var allerede døde etter xc og så sto vi oppreist og hoppet i tre timer under fotballkampen. Og da jeg kom hjem og skulle legge meg pep fortsatt det i ørene mine fra all skrikingen… Og ja… vi tapte! Det var det eneste kjipe. Var tydeligvis noen som mente dommerene dømte feil så alle var veldig sure! Men det var gøy å se på uansett.

I dag tidlig var en del av xc folka og ryddet og raket xc-løypa som vi skal løpe på onsdag, første hjemme meet. Ganske boring, men hyggelig. Og jeg har klippet meg i dag! Er blitt en del kortere enn dere er vant til, heheh. Men jeg liker det! Hadde Taylor på besøk i kveld, vi så på film. Det var kos.

I morgen…. er det Newcastle Days! Aner ikke hva det er, men skal ta en tur innom allikevel.

Sneiks!

Ooooog….. jeg fikk ikke tatt noen bilder på fredag, selv om det var masse å ta bilder av. For jeg glemte kameraet mitt! Hadde ikke mulighet til å dra hjem i løpet av dagen, og mobilen min hadde for lite batteri for å ta bilder. Æsj… jeg må skjerpe meg.

2 kommentarer leave one →
  1. Katrine permalink
    12. september 2010 02:51

    Så gøy at du hadde en bra dag! Jeg vet hvordan det er – det er så deilig å ha noen bra dager innimellom! Høres ut som at du får trent en del:) Jeg skal kanskje begynne med badminton her, hvis jeg finner ut når det er trening (er ikke så veldig god, men det er ikke så farlig) Det høres ut som at du har blitt kjent med mange, da! Bonne courage videre<3

  2. Marte permalink
    12. september 2010 12:49

    Det hørtes kjempe gøy ut Ida! 😀 Kos deg masse fremmover! ❤

Legg igjen en kommentar

