Skip to content

homeworrrrrk

20. september 2010

Ah nå har jeg sittet i et par timer med lekser, og det eneste jeg har fått gjort er fysikk. Etter en time fant jeg ut at alt jeg hadde gjort til da var feil og jeg måtte begynne om igjen. Jeg er så upset! Tror ikke engang jeg har fått gjort alle leksene til i morgen, men nå gidder jeg virkelig ikke å gjøre mer. Det hjalp litt når vertssøsknene mine lagde cookies da, det var godt!

På lørdag var jeg på min første amerikanske kino! Vi var sykt mange, sånn 20 stk som dro. Fikk ikke engang snakket med alle, haha. Tror ikke jeg så alle heller.. for vi kom litt sent, hehe. Men det var veldig hyggelig. Ble så glad da jeg ble invitert! Vi så «The Town», den var bra! Føler egentlig at jeg har sett noe lignende før, men anbefaler alle å se den, haha.

På søndag var jeg hos Megan, og vi skulle prøve å gjøre lekser, men vi fikk ikke akkurat gjort så mye. For etter en stund kom en del xc jenter og vi lagde t-skjorter med «I ❤ running» på. Det var skikkelig gøy! Og det tok evigheter… Men t-skjortene ble fine, og dere skal få se bilde en gang i fremtiden.

Ellers går skolen bra, men begynner å merke hvilke fag som er de hardeste. US. History og fysikk, helt klart! Vi har masse lekser og quiz hver time, og stor prøve på slutten av hvert kapittel. (Noe jeg ikke har hatt enda, men også noe jeg ikke ser så veldig frem til…).

Begynner å merke at norsken min blir litt dårligere. Det er sikkert noen skrivefeil i dette innlegget (men det er skrevet veldig fort). Noen ganger er det faktisk enklere å si ord på engelsk, for jeg klarer ikke å komme på ordet på norsk! Og noen ganger klarer jeg ikke å komme på ordet på engelsk, haha. Hver dag etter xc spør Maddie meg: «Ja, Ida, lærte du noen nye ord i dag da?» For jeg blir alltid så glad og sier til alle sammen når jeg lærer et nytt ord. Haha.

One Comment leave one →
  1. Stine permalink
    21. september 2010 08:56

    Haha, herlig!

Legg igjen en kommentar

