Skip to content

xc meet @ juanita

22. september 2010

Blogghumør? Nei. Lekser? Ja.

Btw, jeg digger musikken de hører på her! Er liksom først ute med alt, heheh. Har funnet ut at Nicki Minaj er veldig populær… Og alle ser på Glee! Dere vet, det programmet om en skolegruppe som synger, også går de på high school. Så nå jeg har sett hele sesong 1, og i går begynte sesong 2, det er utrolig gøy, haha! Vi har faktisk en Glee club på skolen min…

Var xc meet i dag og det gikk ganske bra! Det var en hard løype… igjen, så tidene var ikke akkurat noe å skryte av. Men jeg er fornøyd! Ble nummer 11 av… nesten 30 stk.. haha. Det var et par stykker som kastet opp etter at de løp, stakkars.

Jeg merker at det blir mer og mer lekser. Men føler likevel at jeg har en del fritid. Hmmm, det er jo bra?

Det er fotballkamp på fredag, hjemme! Og tailgateparty på parkeringsplassen før kampen begynner, woho. Det blir gøy!

Tenker at jeg skal prøve å oppdatere bloggen min så ofte som jeg gjør nå, rundt annenhver dag, for da husker jeg hva jeg har gjort, og det er lettere for folk å lese. Også slipper jeg å skrive megalange innlegg som tar kjempelang tid. Skal prøve å legge inn litt bilder også!

One Comment leave one →
  1. Hanna permalink
    24. september 2010 19:57

    Vi vil ha bilder!!! Men du er kjempeflink til å blogge ofte, keep up the good work 🙂

Legg igjen en kommentar

