Skip to content

go liberty!

25. september 2010

I går var jeg på fotballkamp og det er like morsomt hver gang! I går var det hjemmekamp. Det var skikkelig gøy og jeg møtte enda flere mennesker. Etter xc dro jeg til Megans hus, igjen, og vi spiste pannekaker og fikset oss. Så dro vi tilbake til skolen hvor det var tailgateparty på parkeringsplassen. Gøy! Folk tok meg høystakker (vet ikke helt hva det kalles) og grill, haha.

Xc var hardt! Vi løp 5 x 800m og deretter 10 «gollies». «Gollies» er bakkeløp på kanskje 10 sek i en kjempebratt bakke, det er sykt tungt! Jeg døde… nesten.

Glemte å si at jeg fikk tilbake min første ordentlige prøve denne uken. Fikk alt rett! Dvs at det ble en A. Faget var matte… Men så sa læreren at vi skulle ha en ny test på mandag igjen, samme stoff, æææ…

Morgan, Kaily, meg og Megan før kampen.

Danni, Nicole, Halie og Emmie.

Megan og Jacob                                                                           Megan og Morgan.

Meg, Rachel, Whitney og Dylan. Random fyr over oss, haha.

En jeg ikke husker navnet på, og Morgan.                     En annen jeg ikke husker navnet på og Taylor.

 

Cj og Jordan. Haha.                                                                   Meg og Cassidy!

De eneste utvekslingsstudentene på skolen! Markus fra Danmark, og meg fra Norge. Vi må hele tiden bevise for folk at vi faktisk kan snakke norsk og dansk sammen.

 

Hahaha. Dylan, Garrett og random.                                  Meg og Kaily.

Dylan!

Liberty Drill team i pausen.                                            Etter kampen.My first bagel. Lol. Men det er faktisk sant.

Så alt i alt var fredag en veldig bra dag! Og ja, vi vant kampen. Tror det ble 38-21, men vi spilte veldig bra!

Hva skal jeg gjøre i helgen? Vet ikke helt. I morgen skal jeg i hvert fall på skoshopping med Emmie. Begge trenger sko til homecoming, noe som er om tre uker! Også har jeg lekser. Har masse prøver neste uke… Æsj… Har for eksempel US. History prøve hvor vi må kunne alle statene i USA, hvor de ligger, hva hovedstaden i hver stat er og koden (feks SC, WA osv). Omg, det er sånn 200 ting å pugge, jeg kommer til å faile. Alle andre her borte har hatt den testen flere ganger før…

La meg se, har jeg gjort noe mer spennende siden sist? Ja, jeg var på shopping med Megan og Emmie etter xc på torsdag. Megan skulle fikse kjolen sin til homecoming, og vi dro til Victoria’s secret etter det, jeg elsker den butikken! Haha. Også kjøpte vi cookies på starbucks.

Mer musikk folk hører på her borte:

Wiz Khalifa – Black and Yellow (sykt irriterende sang, men fyren er tydeligvis veldig kul)

YG – Toot It And Boot It (rar sang)

Mike Posner, Taylor Swift (alle elsker henne!), Carrie Underwood (henne også!), Bruno Mars, ja masse… Også må jeg ikke glemme Justin Bieber! Ha..

Og som jeg nevnte i forrige innlegg, Nicki Minaj, hun er veldig kul her. Hør f.eks. på sangen «Bottoms Up» av Trey Songz ft. Nicki Minaj.

2 kommentarer leave one →
  1. Frederikke permalink
    26. september 2010 00:19

    Ida! Det ser kjempegøy ut 🙂 morsomt med bilder 🙂 må skypes en dag etterhvert igjen. Savner deg MASSE!!!! ❤

  2. 26. september 2010 16:16

    Ser super morsomt ut 😀 Misunner deg ikke den testen ihvertfall, herregud, USA er jo giga stort : p

Legg igjen en kommentar

