Skip to content

the fair!

26. september 2010

På lørdag skjedde det plutselig en del allikevel. Jeg ble med Taylor og Whitney for å se på Whitney ta senior pictures. Det var sååå fint der, skulle tatt bilde. Det var en gammel bro og en sykt fin elv og alt var bare skikkelig… romantisk. Haha. Men etter det kjørte vi til Puyallop fair, en slags fornøyelsespark, men de har virkelig alt mulig! Det tok evigheter å kjøre dit for det var så mye trafikk. Uansett, vi spiste god mat, klappet dyr, kikket i boder, og var på hypnoseshow! Vi skulle egentlig ta karuseller og berg-og-dal-baner osv, men vi fikk ikke tid…

Noe som gjorde at jeg var veldig glad på lørdag, var at jeg ble invitert på kino, og noen andre spurte om å finne på noe. Men jeg kunne jo ikke siden jeg var på fairen. Allikevel blir jeg alltid skikkelig glad når folk faktisk vil være med meg. Kjenner dem jo ikke sååå godt enda, men de er i hvert fall interessert i å bli kjent med meg, ha! Og selvfølgelig er jo jeg interessert i å bli kjent med dem også!

Utsikt fra et spisested. Det var HUGE. Dette er bare litt…

Spøkelsessauer og kuer.

Hahaha. Vi prøvde noen kule luer. Her har vi altså en mus(?), pingvin og en ape.

Haha. Her er Whitney. Beste bilde.

Hypnoseshow. Jeg vet ikke helt om jeg tror på det, men det var fortsatt helt sykt. På dette bildet fikk hun en dame til å tro at hun var Beyoncé og guttene til å tro at de var danserene hennes på en konsert. Det var såå gøy å se på. Og hun fikk de frivillige til å tro at de snakket japansk, og en av mennene spurte om en dame ville gifte seg med henne. På japansk! Eller late-japansk… Jeg har SÅ lyst til å  bli hypnotisert en gang i fremtiden.

I dag har jeg kjøpt sko og litt av hvert med Emmie. Det var veldig hyggelig. Jeg liker Emmie, hun er en veldig kos jente å være med. Heh. Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag. Har gjort en del lekser. Og jeg har spurt alle jeg kunne komme på om hjelp til fysikken, men denne gangen klarte jeg faktisk en del selv. Er ganske stolt av meg selv. Har matteprøve i morgen, uæææhh..

I morgen er det skole. Jeg må legge meg. God natt.

Har jeg ikke vært flink til å ta bilder?

2 kommentarer leave one →
  1. 28. september 2010 15:41

    Jeg var også på fair lørdag 🙂
    Jeg bor ti minutter unna, hehe.

  2. Marte permalink
    1. oktober 2010 12:22

    Ser ut som om du har det skikkelig bra! 😀 men jeg savner deg!

Legg igjen en kommentar

