Skip to content

pakke

28. september 2010

Se hva som kom i posten i dag:

Og se hva som var inni:

Åh pappa, tusen takk! Alle sjokoladene er allerede åpnet. Lol. Jeg måtte smake en rad av hver! Jeg skal faktisk ta med den ene platen på skolen i morgen, så folk kan få smake, siden jeg har lovt dem. Heh.

Så bare send meg ting, godteri, sjokolade, jeg er evig takknemling for alt som er norsk!

Vet dere hva?! Jeg tror jeg klarte å plassere alle de 50 statene, skrive hovedstaden og abriviation til hver stat. Var så stolt av meg selv.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

