Skip to content

two worlds

29. september 2010

Jeg føler at jeg lever i to verdener. Jeg bor på et nytt sted, går på ny skole, har nye venner, nye foreldre, nye søsken, alt er annerledes. Og akkurat nå tenker jeg at jeg ikke har lyst til å dra fra dette stedet, noensinne.

Det har vært en bra dag. Jeg har faktisk hatt det så bra i det siste at jeg begynner å lure på om ikke de kjipe dagene kommer snart.

One Comment leave one →
  1. mamma permalink
    30. september 2010 05:11

    Vi vil jo gjerne ha deg tilbake da……

Legg igjen en kommentar

