Skip to content

fun fun fun!

2. oktober 2010

Heyyyy! Jeg har litt av hvert å fortelle, så forbered dere på et langt innlegg.

På torsdag på xc løp vi til Dairy Queen (iskrembutikk), og coach kjøpe is til alle sammen, også løp vi tilbake. Haha. Jeg digger coach Smith, det må være den beste coachen. Og alle hadde ganske vondt i magen da vi løp tilbake. Men det var gøy. Og på fredag på xc fikk vi nye uniformer. De er enda kulere enn de gamle! Dere skal nok få se bilder snart.

På fredag på skolen var det Homecoming assembly. Hvordan skal jeg beskrive en assembly? Det er litt vanskelig. Alle elevene er i gymsalen, også sitter freshmen i det ene hjørnet, sophomores i et annet, juniorer i et, og seniorer i et. Vi sitter på det som er tribuner under basketballkamper og volleyballkampen osv. Også har «elevrådet» fikset et slags show. Cheerladerne opptrer, de viser film som noen elever har laget, de ropte opp de nominerte til homecoming king og queen, de hadde et slags fashion show (catwalk osv). Også hadde vi tautrekking-konkurranse, skolerop, masse masse gøy. I fashionshowet hadde elever kledd seg ut i klær som vi skal bruke neste uke. Da er det homecoming week! Jeg gleder meg!

Mandag – wear pyjamas

Tirsdag – twilight zone (wear black)

Onsdag – Atlantis (kle deg ut som om du er et eller annet i vannet, havfrue osv.. skjønte ikke helt denne)

Torsdag – Mt. Olympus (wear toga)

Fredag – School spirit (wear Liberty colors)

Okay, så gjett hvem som var kledd ut i toga og gikk catwalk foran hele skolen under assemblyen? Det var nemlig jeg! Pluss en del andre da. Latet som om jeg var en senior den dagen. Haha. Men jeg har liksom flest senior venner. Jeg var ganske nervøs for dette, men det var ikke så ille. Vi skulle bare gå ned trappene, ut på gulvet i gymsalen, pose et par ganger, og gå opp igjen. Hvem hadde trodd jeg skulle gjøre noe som dette? Ikke jeg i hvert fall. Men ingen kjenner meg jo her, så derfor gjorde jeg det! (eller kanskje det var en gutt som signet meg opp uten min tillatelse)

Såååå, etter skolen var det xc. Så dro jeg til Megans, igjen. Og vi lagde pannekaker, igjen. Og vi gjorde oss klare til kampen sammen, igjen. Gosh, vi tapte kampen. 48- 14. Ikke bra. Det var bortekamp da… Men det var fortsatt veldig gøy!

Megan, Ryan, meg og Scott. Jeg og Megan er twins, og Ryan og Scott er twins. Heheh. Det var btw white-out, så alle skulle ha på hvite klær.

Gangstas? Oh yeah!

 

Megan og Ryan. Haha.

 

Scott og Megan!

Jacob! (ja jeg vet jeg ser grusom ut på bildet… lol)

Etter kampen dro jeg og Megan til QFC og kjøpte Ben & Jerrys iskrem. Så dro vi hjem til megan og spiste is rett fra boksen (amerikansk vettu) og så på film! Men begge sovnet under filmen, så vi fant ut at det var lurt å legge seg. Så vi gikk og la oss. Men andre ord, jeg har hatt min andre sleepover i usa. Hehe.

I dag har jeg vært på Seattle Sounders game. Vi vant! 3-1. Disse kampene er så morsomme. Det er så bra stemning. Også det å se på fotball (soccer) føler jeg er litt norskt, så det får meg til å tenke på Norge. På en god måte da.

Etter kampen dro jeg hjem og snakket med litt folk fra Norge. Og usa faktisk. Og nå bare slapper jeg av. Kl. 10.30 skal Liz hente meg og jeg skal sove over hos henne. Det blir kos. Vi skal på Issaquah Salmon Days i morgen. Der skal vi møte Megan og løpe et løp (5km), også bare gå rundt å kikke i boder osv.  Jeg gleder meg! 

Dette innlegget er forresten skrevet 19.40 her i usa. Bare så dere vet det.

2 kommentarer leave one →
  1. Katrine permalink
    3. oktober 2010 01:42

    Det høres ut som at du har det kjempefint! Veldig veldig bra – du må kose deg videre også! 🙂

  2. 3. oktober 2010 03:56

    så fin blogg du har! Det virker veldig gøy å dra på utveksling, gleder meg til jeg skal gjøre det til neste år! Er du fornøyd med explorius foresten? Har ikke helt bestemt meg for vilket byrå jeg skal reise med!

Legg igjen en kommentar

