Skip to content

Salmon days

3. oktober 2010

I dag har jeg vært i Issaquah på Salmon Days. Det er masse boder med mat og alt mulig rart. Kl. 0900 løp jeg, Liz og Megan 5km. Syyyykt mange personer løp. Litt som Oslo maraton eller noe. Det kostet 30 dollar å være med, så vi bestemte oss for å ikke betale, men bare hoppe inn i løpet på starten, og hoppe ut før mål. Haha. Vi løp i ganske easy pace. Men det var gøy! Da Megan skulle i «mål» (jeg og Liz var ferdig før henne så vi sto på fortauet og ventet), så ropte coach til henne: «Good job Megan, don’t finish!» Haha, tror folk så litt rart på han da for å si det sånn. Men det var jo fordi vi ikke hadde nummer. Så vi måtte løpe ut av løpet noen meter før mål.

Etter løpet gikk vi rundt og kikket i boder, kjøpte cookies og sukkerspinn og koste oss. Og jeg lagde en hånd i voks. Det var så kult. Det er min egen hånd. Som et peacetegn. Må helt klart legge ut et bilde.

Vi møtte til og med en salmon! Lol.

Hahaha. Jeg og Liz løp rundt i disse ballene, det var så gøy!

Og på veien tilbake til bilen så jeg og Liz to dådyr i en hage. Så vi tenkte: «Shit så kult, vi prøver å komme nærme dem!» Vi klarte faktisk å komme sånn to meter unna dem! Ganske moro..

Ellers har jeg gjort lekser og vært på restaurant med vertsfamilien. Og slappet av.

Jeg har noe gøy å fortelle. Denne uken på skolen var det sikkert ti forskjellige personer som spurte dette spørsmålet:

«Do you have black people in Norway?»

Jeg svarte selvfølgelig ja, og de bare: «Whaaat? I would never think that! Seriously?» 

Ja. Seriøst. De ble faktisk helt forskrekket da de hørte dette. Og en gutt spurte: «Woow so, what do they eat?» Wtf, vanlig mat. Hva tror du?

Også har jeg fått en ny venn. Han løser rubiks kube på 7 sekunder. Han er helt klart mitt nye forbilde. Rekorden min er nå 1 min og 18 sekunder. Ikke så verst det heller da…

No comments yet

Legg igjen en kommentar

