Skip to content

xc meet @ liberty

6. oktober 2010

I dag hadde vi xc meet igjen. Det gikk skikkelig dårlig. Tror jeg begynner å få beinhinnebetennelse. Leggen min er syyykt vond, og det gjør vondt når jeg løper. Jeg begynte nesten å gå… Men det var gøy å løpe allikevel! Haha. Og jeg ga kameraet mitt til en gutt så han kunne ta bilder mens jentene løp. Da jeg fikk det tilbake var det en deeeel morsomme bilder på kameraet. Så her kommer noen:

Attitude, oh yeah.

Vi har fått nye uniformer! Er de ikke fine?

Nick haha.                                                                              Og Hiron. Åh jeg elsker han. Han er så sykt morsom.

Warming up.

  

Kaily og Hiron.                                                Rachel og meg.

Hahahaha. Alex.

Jada. Været var fint.

Og vi er igang!

Hihi. Her er vår alles kjære honeybucket. Det står sånne overalt i alle gater.

 

Verdens søteste hund, se hva den har rundt halsen! Og… Riley.

In action. Kaily and me.

Gutta. Herregud de er så tynne.

Okay, det var en del andre bilder også. For eksempel bilder av randome folks rumper, ikke akkurat noe for denne bloggen. Uansett, det var en bra dag. Selv om jeg løp dårlig.

Og ja, denne uka er homecoming week (som jeg skrev i forrige innlegg). Jeg har «kledd» meg ut hver dag, var ikke så vanskelige antrekk akkurat da. Men i morgen skal vi ha på toga, og jeg tror ikke jeg gidder det. Orket ikke å lage en toga liksom. Men homecoming uke er morsomt, og det er gøy å oppleve high school spirit!

Ellers… karakterene mine er bra. Har A i alle fag. Men det er faktisk ikke så lett som folk sier! (andre utvekslingsstudenter altså…) Jeg har ikke hatt en ordentlig prøve enda, eller jo, men ikke i fysikk. Så ja… vi får se hva karakteren min blir etter det. Heheh.

OOOG. Jeg må ikke glemme den morsomme xc treningen i går, tirsdag. Guttene har bestemt at det er «short shorts»-day på tirsdager. Og da har de på seg korte shortser, virkelig korte. Sånne shortser man løp med i gamle dager. Så i går hadde de fashion show for jentene (og de guttene som ikke hadde kort shorts). Det var SÅ gøy. De gikk catwalk og dro av t-skjorten og kastet den til publikum. Søren at jeg ikke tok med kamera. Har dere sett Zoolander? Hvis dere har, så er dette ganske morsomt. Hvis dere ikke har, så bør dere se filmen! Uansett, Tyler prøvde å ta av seg boxeren uten å ta av shortsen. Bare på tull altså (han hadde en ekstra bokser inne i bokseren.) Men det var sååå gøy å se på. Haha, det må se Zoolander! Det er en fantastisk bra film. Lol.

Og etter dette, hadde vi «cardrun». Coach har kort med alle navnene våres på. Også trekker han et kort, sier navnet, og den personen skal lede gruppa i ett minutt. Så trekker han et nytt kort. Og et nytt. Og et nytt. Osv. Og man kan løpe hvor man vil, men hvis du løper fort begynner alle å skrike og hate deg, så det er ikke så lurt. Og hver 7. person som blir trukket får en «treat», f.eks. en cookie eller sjokolade. Jeg fikk ikke… Men det var en morsom trening!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

