Skip to content

Homecoming!

9. oktober 2010

Sorry for lite blogging, men vertsfamilien min er i LA naa, saa jeg bor hos taylor. I dag er det homecoming dans og jeg gleder meg. I gaar var jeg paa homecoming game og det var super goy!

Uansett, siden jeg ikke har pcen min, blir det ikke noe blogging denne helgen. Kommer major oppdatering paa mandag med masse bilder!

One Comment leave one →
  1. Frederikke permalink
    10. oktober 2010 07:27

    Jeg gleder meg! miss u ❤

Legg igjen en kommentar

