Skip to content

Helgen!

11. oktober 2010

Okay here we go. Det har skjedd veldig mye. Og jeg har hatt det veldig gøy!

TORSDAG

På torsdag var det buff puff og powder puff game. Buff puff game vil si at guttene spiller jentenes sport, altså volleyball. De hadde noen volleyballjenter som coacher og folk kunne komme å se på. Jeg dro og det var veldig gøy. Etter volleyballkampene, var det powder puff game. Dvs at jentene spiller guttenes sport, fotball. Jeg spilte, ofc, haha. Det var sååå gøy. Vi spilte ikke ordentlig fotball da, men flaggfotball. Så vi kunne ikke takle folk, men rive at dem flaggene de hadde rundt magen. Ugghh det er vanskelig å forklare når man ikke kan fotballregler. Eller jeg kan de, men ikke dere. Tror jeg.

Laget mitt. The slumdogs.

Gjett hvem som vant a? Det var oss selvfølgelig. Vi knuste det andre laget 27-0. Number ONE.

Hihi. Ser dere meg? Alle skulle ha et kallenavn bak på t-skjorten. Mitt var NORWAY. Lol. Og nummeret mitt var kvadratroten av i. Mattenerder ftw.

Beste fansen + noen av spillerne

FREDAG

Etter xc på fredag dro jeg til Megan, som vanlig. Vi gjorde oss klare til fotballkampen. Selveste homecoming kampen! OG forresten, det var assembly på skolen igjen. Veldig gøy. Megan var blant de tre nominerte til å bli Homecoming queen, det er ganske kult. Uansett, det var også Homecoming parade etter xc, så vi spiste egentlig bare mat hos Megan og så dro vi til paraden. De hadde stengt av hele gaten utenfor skolen, men det var ikke så mange som så på egentlig. Jeg fikk sitte på en av floatene. De laget floater (vet ikke ordet på norsk), også går man i et slags «tog», og biler drar floatene.

Hahaha. Megan og Jordan.

Etter paraden dro vi en tur til Zach og spiste mat, og så var det fotballkamp, og jeg oppsummerer i bilder:

 

  

Og ja… vi må jo ha med et bilde av kampen:

Vi vant sånn 64-7. Ren utklassing heter det. Så kampen i seg selv var ikke så veldig spennende. Men jeg hadde det utrolig gøy.

Dette tar alfor lang tid, så resten av helgen kommer i morgen. Sorry folks, men jeg har faktisk andre ting å gjøre. Dvs lekser…

Det kom da i hvert fall en oppdatering!!!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

