Skip to content

homecoming weekend

12. oktober 2010

LØRDAG

Jeg sov over hos Taylor. Vi våknet opp klokken 10, og klokken 11 kom Megan og hentet meg. Vi dro til hennes hus for å gjøre oss klare til homecoming! Haha vi brukte hele dagen.. fra sånn 12 til 16. En venn av moren til Megan fikset håret vårt, og Morgan sminket oss, hihi.

Håret mitt ser bustete ut, men det var egentlig ikke så bustete altsååååå.

Så kjørte Megan meg til Kaily:

Hun til høyre er forresten Kailys søster.

Så dro jeg på middag med gruppen min. Den var huge:

Yey. Middagen var veldig koselig. Jeg spiste salmon og det var veldig godt å spise fisk, for det har jeg ikke gjort på en stund…

Også dro vi til dansen:

Taylor, meg og Parisa.

Jeg fikk desverre ikke tatt så mange bilder for kameraet mitt gikk ut på batteri. Etter dansen dro jeg til Megan, hun hadde en del folk over. Det var veldig gøy! Alle sov over også, haha. Så fikk ikke akkurat så mye søvn den natten…

SØNDAG

Vi våknet kl. 8.00. Wtf? Og da var jeg lys våken.. rart. Alle spiste frokost sammen. Pannekaker, egg, muffins, donuts, namnam. Resten av dagen slappet jeg av og gjorde lekser og sov. Og sov. Og slappet av. Og ble syk.

I morgen starter jeg 1.20 (13.40 norsk tid) på skolen, og har 15 minutters timer. Digg. Har jeg forresten nevnt at jeg har endret timeplanen min? Nå har jeg weight training i stedenfor team sports. Team sports var sykt kjedelig og jeg likte ikke læreren. Jeg elsker weight training derimot. Læreren er kul, og klassen er kul. Jeg skal bli bola. Not.

SNEIKS

One Comment leave one →
  1. Stine permalink
    13. oktober 2010 07:38

    Haha, bola damer er digg 😀 kjempefin kjole du hadde!

Legg igjen en kommentar

