Skip to content

døøøøøør

14. oktober 2010

Jeg dævver…. Nå har jeg så mye lekser at jeg… jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Og fysikk er så hardt at jeg vurderer å droppe ut av klassen. Neida. Eller jo. Men det er så sykt vanskelig, og læreren gjør ingenting lettere for meg selvom jeg er utvekslingsstudent. Til i morgen skal jeg ha gjort 53 oppgaver. Og jeg skjønner ingenting. Og jeg har en labrapport å skrive i tillegg. Folk som allerede har gjort det sa at det tok flere timer. Og jeg fikk en F i US History. Skjønner ikke hvor den kom fra. Det må jeg snakke med Mr. Darnell om. Jeg liker forresten ikke Mr. Darnell. Han er altfor streng og tror at alle elsker historie og velger dette faget fremfor alt annet. Uggghhhh.. jeg dør.

Og jeg har matteprøve i morgen. Og det er også vanskelig. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette. Men det går nok bra til slutt. Håper jeg.

5 kommentarer leave one →
  1. 14. oktober 2010 20:07

    Du er ikke alene, for å si det sånn. Tror nok dette blir en lang natt :p
    Us. history er ganske vanskelig, synes jeg da. Har fått F før der jeg også, og har prøve i morgen, så jeg får prøve å få opp karakteren min. Haha.
    Lykke til da! 🙂

    • 14. oktober 2010 20:09

      Ah yay da er vi to. Lykke til du også! Skolen i usa er faktisk ikke så lett som alle skal ha det til…

  2. 14. oktober 2010 23:47

    hvis det er noen trøst, så er ikke skolen i england noe lettere! hardt kjør fra alle kanter til en hver tid. det er ikke noe koseår, dette:)

  3. Stine permalink
    15. oktober 2010 10:08

    Haha, uff, hørtes tungt ut!

  4. Katrine permalink
    15. oktober 2010 12:25

    Jeg strøk på fysikkprøve denne uka..(Det var vel mer morsomt enn kjipt, hehe:P) Men husk at det ikke er så viktig om du ikke får bare gode karakterer nå! Ikke slit deg helt ut med leksene, da – masse lykke til:)

Legg igjen en kommentar

