Skip to content

fail

19. oktober 2010

Hadde fysikkprøve i dag. Alle sa at den var veldig lett. Det gikk skikkelig dårlig. Jeg var langt ifra ferdig da vi måtte levere, og regner med at halvparten av det jeg svarte på er feil, så… Menmen, det er jo bare én karakter.

Ellers har jeg det bra. Mye lekser, som vanlig, men jeg overlever. I går savnet jeg Norge litt. Jeg hadde ikke hjemmelengsel, jeg bare savnet alt som er trygt, venner og familie. Også gikk det over på sånn 10 minutter. Men jeg tenker på alle dere der hjemme hele tiden! Selvom det kanskje ikke virker sånn…

Hey, jeg har faktisk kommet til det punktet hvor jeg bytter på å tenke på engelsk og norsk. Det er skikkelig merkelig. Eller, jeg vet ikke helt om jeg tenker på norsk eller engelsk. Akkurat nå tenker jeg jo på norsk, siden jeg skriver på norsk. Men når jeg snakker, på skolen osv, tror jeg kanskje at jeg tenker på engelsk. Ummmm, jeg vet egentlig ikke helt. Det er faktisk helt sykt hvordan hjernen virker! At det er mulig å snakke flere språk, og tenke på flere språk, og bare switche språk uten å tenke over det. Weird… jeg føler at jeg tenker veldig mye. Eller egentlig ikke. Jeg vet ikke. Uff. Jeg kan ikke tro at jeg gjorde det så dårlig på prøven i dag. Shit. Hvis jeg får en F spør jeg om å ta prøven på nytt. Haha. Seriøst.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

