Skip to content

last xc meet

21. oktober 2010

I dag løp jeg mitt siste xc meet, EVER! And i did pretty good. Var ganske fornøyd. Hadde drittvondt i leggen halvparten av løpet, men ellers gikk det bra. Jeg ble faktisk nr. 7 av 61 jenter! Ha! Det er ikke så dårlig.

Weird…

My favourites, Megan og Shayla!

Min favoritt freshman<3 haha. Ser dere at jeg har «ispose» på leggen? Dere skjønner, de har ikke ordentlige isposer her. Her putter du isbiter i en plastpose og knyter, og vips, så har du en ispose.

Og ja! Jeg er EKSTREMT høy her. Som dere sikkert har sett på bilder. Sykt lol. Det finnes jo høyere folk enn meg på skolen, men noen ganger føler jeg meg som en kjempe. Spesielt ved siden av Shayla, men så er hun er av de korteste vennene mine da. (var det en rar norsk setning?)

Som dere sikkert ser, begynner høsten å komme her også. Men det er fortsatt mulig å gå i shorts hehehehe. Hører at det har snødd i Norge?

Og det var dagen i dag. Vi fikk faktisk dra 12.15 fra skolen og slapp to timer. Ganske digg.

Og helgen? Er usikker på om jeg skal på fotballkampen i morgen, kanskje kanskje. Hater at jeg er avhengig av at folk kjører meg overalt. Men jeg finner nok noen å henge med haha. Og på lørdag skal jeg være med Megan og overnatte hos henne, yay! Jeg gleder meg.

Forresten så blir jeg veldig glad for kommentarer. Veldig glad! Det hjelper ekstremt hvis humøret er nede og se at noen faktisk bryr seg om meg. Hehe. Hint hint.

4 kommentarer leave one →
  1. Hedda permalink
    22. oktober 2010 07:04

    Hei, utrolig bra løpt. Hvilken aktivitet skal du starte på nå?

    I dag tidlig kom det snø, men det er nesten borte nå. Første dag uten sykkel til skolen!

    Hilsen Hedda

    • 22. oktober 2010 11:21

      Wow haha jeg går i shorts på skolen i dag haha. Jeg vet ikke helt hvilken aktivitet jeg skal begynne på, det er enten basketball eller turn, eller ingenting. Og basketballaget på skolen er veldig bra så tror ikke jeg kommer med hehe.. vi får se hva jeg prøver:)

  2. Helene permalink
    22. oktober 2010 15:18

    Til tross for at jeg er elendig til å legge igjen kommentar, leser jeg bloggen din støtt og stadig. Er koselig å høre hvordan det går med deg 🙂 Hvorfor ikke mer xc?

    • 22. oktober 2010 15:25

      aww men det er bra du leser bloggen min da! Xc sesongen er snart slutt, og så begynner vintersportene, som er basketball eller gymnastikk. Vet ikke helt om jeg skal drive med en vintersport eller ikke.. hehe, vi får se!

Legg igjen en kommentar

