Skip to content

haunted forest

23. oktober 2010

I går, fredag kveld, dro jeg, Taylor, Braden, Garrett, Whitney og Mario til en haunted forest. Det var ikke sååå skummelt, men egentlig veldig gøy haha. Vi fikk ikke lov til å ta bilder innenfor, men her er noen bilder fra kvelden: (alle ser rare ut pga blitsen)

Uklare bilder i mørket…

Whitney: «Please, i wanna hug you!» Men monsteret ville ikke…

Ohhhh scary… Mario ser redd ut…

Jada, endelig en som ville klemme. Haha. Morsom kveld.

Nå skal jeg ut til en pumpkin patch (eller noe sånt). Vi skal plukke ut gresskar og så skal vi skjære ut ansikter. Jeg gleder meg. Huset vårt er allerede sykt pyntet til halloween, jeg må ta et bilde!

2 kommentarer leave one →
  1. Frederikke permalink
    24. oktober 2010 05:06

    Kan du ikke vise hvordan huset er inni også snart? 🙂 godt å høre at du har det gøy!

    • 24. oktober 2010 22:00

      woow ja det har jeg glemt! haha, det kommer når jeg har tid! 😀

Legg igjen en kommentar

