Skip to content

pumpkin carving

24. oktober 2010

Heyyyyy. Denne helgen har vært bra. På lørdag dro vi til en pumpkin patch.

Også plukket vi ut gresskar som vi ville skjære ut ansikter i:

Og vi kjørte rundt i denne på gården:

Jeg hadde ikke tid til å skjære ut gresskaret mitt på lørdag, for jeg skulle til Megan og overnatte. Hun hadde noen venner over og jeg hadde det veldig gøy!

Halie ❤                                                                                       Jeg er blond!

Ja, det er veldig gøy å ta bilder med mac.

Uansett, så jeg overnattet hos Megan og da jeg kom hjem til mitt eget hus igjen, skjærte jeg ut gresskaret mitt. Det ble sykt kult. Tror jeg. Har ikke tatt bilde enda, men dere skal få se. Ewww det var sykt ekkelt å ta ut alt innholdet i gresskaret. Vent litt, har jeg nevnt at vertsforeldrene mine er i California? Vi har hatt en «barnevakt» hele helgen, hun heter miss Dani og er veldig kul. Vertsforeldrene mine kommer hjem i morgen ettermiddag, og da har vertsmoren min bursdag så vi skal ut og spise.

I dag PØSET det ned hele dagen… Men det er vel bare å bli vant til regnet, jeg bor jo tross alt i Seattle. Haha.

Akkurat nå sitter jeg og gjør fysikklekser og jeg aner ikke hva jeg driver med. Virkelig. Jeg har ikke peiling. Shit as, tenk om jeg får en F. Nei, det kan jeg jo ikke, for da blir ikke året mitt godkjent. Omg. Vanskelig.

3 kommentarer leave one →
  1. Susanne permalink
    25. oktober 2010 12:09

    Ser ut til at du har det veldig bra i Amerika! Det er så gøy å lese oppsumeringene fra det som skjer her på bloggen 😀 Er overbevist om at du kommer til å klare deg fint gjennom fysikken, og året ditt blir garantert gokjent her i Norge! ;D

  2. Hanna permalink
    25. oktober 2010 16:38

    Vi har også vært på en sånn gresskargård og plukket (?) gresskar. Fysikken kommer til å gå så mye bedre etter hvert, og så blir det kanskje kjempelett i Norge til neste år 🙂

  3. Marte permalink
    29. oktober 2010 03:56

    Ser ut som om du har det skikkelig bra 🙂
    Jeg savner deg skikkelig, og aner ikke om jeg skal ta utvekslingsårs eller ikke?
    Kos deg videre ❤

Legg igjen en kommentar

