Skip to content

Visste du at…

26. oktober 2010

… Taylor Swift kom ut med ny CD i går? Her er det Taylor Swift ftw

… det har vært bombetrussel på skolen min? Noen skrev på do at de skulle bombe/skyte folk onsdag 27. oktober, derfor er det «frivillig» å gå på skolen i morgen.

… at jeg likevel skal dra på skolen i morgen? (Kan jo ikke skippe fysikk vettu!)

… jeg tenker å begynne på turn som vintersport? LOL

… nå regner det her?

… i Washington er det ulovlig å gå rundt i offentligheten hvis du er forkjøla?

… i Washington er det ingen som kjøper madrasser på søndager?

… i Washington er det ulovlig å late som om foreldrene dine er rike? HAHA

… i Washington er det ulovlig å spytte på bussen?

… i Washington er det ulovlig å male/tegne prikker på det amerikanske flagget?

… jeg kjeder meg?

… jeg burde gjøre lekser akkurat nå?

… jeg HATER fysikk?

4 kommentarer leave one →
  1. Cecilie B;D permalink
    27. oktober 2010 03:07

    Hei Ida. Jeg følger med på bloggen din! Selv om jeg ikke kommenterer så ofte. Ser ut til at du har det veldig bra – minus fysikken. Alt skal ikke være lett, heller … Lars kommer snart til Seattle, tror det er slutten av november. Hva skal jeg sende med? Sjokolade? Du kan pakke noe som du kan sende hjem også! I morgen skal jeg operere det venstre øret. Kanskje får jeg litt hørsel, det hadde vært deilig. Var på sykehuset i dag og tok en siste hørselstest. Synes jo selv jeg var flink, men damen sa det nok ikke gikk så veldig bra, he, he. Etter i morgen derimot;o)
    Lykke til med fysikken! Er det ikke noen intelligente folk i klassen du kan lage kollokvie med … Ce

  2. 27. oktober 2010 06:02

    Suuuper blogg! 😀

  3. Katrine permalink
    28. oktober 2010 01:40

    Jeg føler med deg ang fysikken! Det er søren meg ikke lett, og særlig når det er på et annet språk enn norsk! Jeg burde også gjøre lekser nå – har masse lekser selv om det er ferie her. Fysikkboka ligger åpen ved siden av meg, for å si det sånn.. Men jeg er sikker på at du klarer det, og dessuten er ikke fysikklekser det viktigste her i verden;)

  4. kaia permalink
    29. oktober 2010 00:04

    Nå må du skrive et nytt innlegg snart, slik at jeg vet at du fortsatt lever, etter bombetrusselen! haha neida:D

    Veldig bra blogg:)

Legg igjen en kommentar

