Skip to content

FREDAG

29. oktober 2010

Skole på onsdag var skikkelig kjedelig. Omtrent halve skolen møtte opp og ingenting spennende skjedde. Altså, jeg overlevde! Etter skolen var det xc og så dro jeg og Shayla til Megan og lagde tskjorter. På t-skjortene skrev vi: «I ❤ SENIOR (eller junior eller sophomores eller freshmen) XC boys…» Og på baksiden: «…And their short shorts + navnene til alle varsity guttene».  Haha. Dere får se bilde. Vi lagde t-skjorter fordi på torsdag var det districts (et meet), og hvis vi gjorde det bra i det meetet, så kommer vi til State (det er HUGE).

Jeg løp ikke da… for jeg er JV. Jeg kunne løpe om jeg ville, men jeg er blitt syk igjen så jeg valgte å ikke løpe. Selvfølgelig møtte jeg opp for å heie dah!

Så her er noen bilder fra torsdag:

Ja… du kan ikke helt se hva det står.

The Senior varsity boys ❤

Bror og søster (på liksom)                                                    Bror og søster (på ekte)

Tok også en deeeeel bilder av folk som løper, men det er ikke så interessant for dere…

ELLERS… Alt går supert! Jeg koser meg masse! Vertsfamilien er fortsatt bra og skolen er bra den også! (minus fysikk da… ofc)

I dag er det fotballkamp, jeg gleder meg. Det er siste hjemmekamp og det er mot erkerivalen. FUN. Og det er halloween weekend så jeg skal gjøre mye gøy. Kommer tilbake til det i et innlegg i morgen tenkte jeg. Jupp jeg skal være så flink å skrive to innlegg på to dager!

Jeg prøver å tenke om noe mer spennende har skjedd… men jeg tror ikke det… Er ikke så sykt mye spennende ting som skjer, men please kommenter hvis dere vil høre om noe spesielt, eller om det er noe dere savner!

3 kommentarer leave one →
  1. Hanna permalink
    30. oktober 2010 12:19

    Jeg blir så glad av å høre at du har det bra! Fortsett å kose deg, og ikke tenk så mye på fysikken 🙂

  2. Kristine permalink
    30. oktober 2010 13:19

    Hei Ida
    Selv om jeg ikke kommenter så mye så leser jeg bloggen din hver dag. Jeg syns det er veldig gøy å se hvordan du har det 🙂

    Jeg lurte på om du kunne vise noen bilder av familien din, huset ditt og hvordan det er pyntet til Halloween, for det lurer jeg sånn på.

    Kristine 🙂

  3. Frederikke permalink
    31. oktober 2010 02:25

    Bilder av huset ditt! det er jeg sagt sikkert 10 ganger før, men jeg vil fortsatt se det 🙂 savner deg 😦

Legg igjen en kommentar

