Skip to content

HALLOWEEN

31. oktober 2010

I dag er det halloween. Men egentlig feiret de fleste det i går, siden det var en lørdag, og da kan man sove lenge neste dag heheh. Jeg dro til Megan og vi kledde oss ut og hun hadde noen venner over og vi så skrekkfilm. (wooow det var mange og-er). I steden for å skrive alt jeg gjorde så kommer det en oppsummering i bilder:

  

  

Alle bildene er fra footballkampen på fredag. Det var BLACK OUT. Vi tapte.

Det eneste bildet hvor man kan se kostymet mitt. Jeg var Harry Potter! HAHA

Malfang og Harry Potter. Vi liker ikke hverandre.

Heheheh. Jeg har også tatt bilder av husets halloweendekorasjoner. Men det kommer i et innlegg i morgen, for jeg har ikke lagt de inn på pcen enda. Og i kveld skulle jeg egentlig på et Halloween party, men så ble det avlyst. Lameeeee.

Så nå er jeg hjemme og deler ut godteri til barn som ringer på. Ganske gøy å se alle kostymene. Her kler ikke folk seg skummelt, de bare kler seg ut som noe. Akkurat nå var det en skilpadde, supermann og en mexicaner som ringte på. Haha.

One Comment leave one →
  1. 31. oktober 2010 20:41

    Jeg har den samme nike t-skjorten. Hadde den på i gymmen, men læreren sa jeg ikke fikk lov, haha x)

Legg igjen en kommentar

