Skip to content

ehm bilder fra inni huset

1. november 2010

Sorry! Innlegget med bilder fra halloweenpynting kommer i morgen fordi….. jeg finner ikke kameraet mitt! Også gidder jeg ikke å lete nå… Også har jeg planer om å legge meg tidlig…

Her er noen bilder jeg fant på mobilen fra huset jeg bor i:

Hehe… rommet mitt er ikke akkurat så ryddig nå… Dette var kanskje to uker etter at jeg kom.

Tha kitchen.

Stua! Tven er HUGE.

Badet mitt!

Hmm.. kvaliteten på disse bildene er ikke så bra, for de er tatt med mobil. Men nå ser dere i hvert fall sånn ca. hvordan jeg bor. Jeg liker det! Kommer kanskje flere bilder av huset etterhvert, men jeg tror jeg la ut noen sånn i januar eller noe. Sjekk arkivetttttttt.

2 kommentarer leave one →
  1. Frederikke permalink
    2. november 2010 02:35

    Endelig 🙂 Håper alt er bra, vi må skype sooon! savner deg en deel 😦

Legg igjen en kommentar

