Skip to content

<3

4. november 2010

    

Verdens beste søstre ❤ jeg savner dere sånn! Dere aner ikke hvor mye jeg hadde gitt for å klemme dere akkurat nå! Savner dere fryktelig mye. Jeg savner å alltid ha noe å snakke med. Eller krangle med. Eller leke med. Eller bare være sammen med. Åhhh dere er verdens beste<3 Det er liksom ikke helt det samme uten dere her…

3 kommentarer leave one →
  1. Marte permalink
    5. november 2010 07:28

    ååå, så koselige bilder 🙂 nå ble jeg glad 😀 vi savner deg også veldig mye!!<3<3 men hvor har du alle bildene fra? stor klem fra storesøster ❤

    • Hedda permalink
      5. november 2010 11:02

      Og fra lillesøster <3333

    • 6. november 2010 15:29

      jeg fant bildene på pcen min haha!

Legg igjen en kommentar

