Skip to content

DRAMA

6. november 2010

Wooow, nå har jeg på en merkelig måte blitt blandet inn i et HUGE drama på skolen..

Bakgrunnsinformasjon: Jake, en gutt på skolen, er kjæreste med Erika, en jente på en annen skole. Jake har «cheatet» on henne en deeel ganger… men hun vet det ikke.. tror jeg. Ikke før nå…

Historien: Så på onsdag etter skolen kommer Erika inn i lunchrommet (det er der alle er etter skolen og bare snakker osv). Hun hadde kjørt helt fra skolen sin og til Liberty. Hun roper ut: «Where is she?!» Og peker ut en jente i rommet, går mot henne. Slår jenta, Mackenzie, i magen, slår henne i ryggen. Ja, jeg sto der og så på, sammen med mange andre, men ingen gjorde noe. Også sier hun noe som dette: «You’re so f*cking lucky.. blabla». Og Mackenzie begynner selvfølgelig å gråte og folk trøster henne. Og Erika går ut og kjører hjem.

Så hvordan er jeg innblandet i dette? Jo, jeg la ut et bilde på facebook, av Jake og Mackenzie som står bøyd over hverandre. Jeg ante jo ikke at han hadde kjæreste. Og jeg tok ikke engang bildet!  Bildet ble fjernet sånn en dag etterpå da… Men noen hadde visst sendt dette bildet til Erika, og hun ble selvfølgelig veldig sur fordi han hooked up med henne. Derfor kom hun på skolen og slo hun jenta. Ikke så hardt da men… OG alt dette bare pga jeg la ut et bilde! Men folk synes det var bra at hun Erika fikk vite det, for han har visst gjort det mange andre ganger med andre jenter. Så ingen blaimer meg, men jeg har likevel litt dårlig samvittighet. Shit ass… Jaja, jeg overlever. Haha.

Footballkamp i går btw. Første runde i playoffs, vi vant 41-6. YEEEEY:

Det er forresten pisskaldt her akkurat nå… Holdt på å fryse ihjel på kampen.

Og gjett hva?! Vi har fått vite karakterene våre for første quarter. Her er de:

Weight Training –                                      A

AP French 4-                                              A

Advanced Algebra and Functions – A

Physics –                                                       B-

US History –                                                A

English 11-                                                   A

Ceramic Art 1 –                                          A

Gjett om jeg er stolt a? Fikk B- i fysikk! WOOOW. Ble sååå glad da jeg fikk vite det. Hehehehe. Og resten er straigt A’s, yaaay.

Har jeg forresten fortalt at jeg er TA (teachers assistent) for Ms. Corley? Det er en klasse hvor du bare hjelper læreren med ting, retter prøver osv. Eller som oftet kan du gjøre leksene dine, for min TA er gymlærer så hun trenger ikke så mye hjelp. Men uansett, hun er verdens søteste snilleste lærer på rundt 25 år. Og jeg digger å være TA for henne. I går så sa hun da jeg kom inn på kontoret hennes: «Ida, jeg har en gave til deg.» Wooow, sykt snilt, tenkte jeg. Og hun ga meg et kort hvor det sto hvor glad hun var for at jeg var hennes TA, og at hun var kjempeglad for at vi hadde blitt kjent osv. Også fikk jeg et starbucks kort verdt 5 dollar. Skikkelig snilt! Føler at vi er mer venner enn lærer og elev. Haha.

One Comment leave one →
  1. Lars Dueled permalink
    7. november 2010 12:26

    Hei Ida,

    Gøy å lese om ditt spennende nye skoleliv. Jeg kommer til Seattle søndag ettermiddag 28.11.10 og bor på Hotel W i Seattle sentrum inntil onsdag formiddag 01.12.10. Håper vi kan treffes, men hvis ikke kan du hente kofferten på hotellet. Stay in touch! Lars

Legg igjen en kommentar

