Skip to content

18års dag

7. november 2010

I går, lørdag kveld, var jeg i Ericas 18årsdag. Det var veldig hyggelig. Og det var utrolig koselig at jeg var bedt! Resten av lørdagen slappet jeg av, tok en løpetur.. ja… thats it. Og sånn var vel egentlig søndagen min også. Haha.

Megan, me and Maggie on our way to the birthday party.

Stephanie!

    

Haha. Vi var ute i garasjen fordi der kunne man spille bordtennis! Yay.

Fy fader, hun hadde bakt noen cookies som var helt sykt gode! Spiste sånn 5 stykker… Haha. Men det var en koselig kveld. Og noe bilde av bursdagsbarnet.. Det har jeg ikke. Uff, det er litt skuffende. Sorry, tok ikke så mange bilder den kvelden.

Orker ikke å skrive et langt innlegg. Men vi har forresten fri på torsdag. Noe jeg gleder meg til. For vi hadde ingen høstferie skjønner dere!

3 kommentarer leave one →
  1. Kine permalink
    8. november 2010 08:10

    Siden du bor i USA nå, kan du ikke poste noen sykt gode oppskrifter på cookies eller brownies? 😀 😀

  2. Charlotte♥ permalink
    8. november 2010 11:30

    Hei Ida!
    Det ser ut som du koser deg!
    Når er det du kommer tilbake til Norge?? 🙂 ❤

    Hilsen Charlotte(kusine)

    • 10. november 2010 17:00

      Hei charlotte! Jeg kommer tilbake i slutten av juni, er ikke helt sikker når enda. Håper alt går bra i norge, jeg har det i hvert fall veldig bra her 😀 ❤

Legg igjen en kommentar

