Skip to content

basketball try-outs

15. november 2010

SORRY sorry for lite blogging. Utrolig mye å gjøre fortiden og da prioriterer jeg desverre ikke bloggen.

Kort oppsummering av de siste dagene.

FREDAG: Skole. Fikk tilbake en matteprøve og fikk 10/26 poeng, dvs. en solid F! Det vil også si: HELT RÆVA. MEN, læreren hadde rettet feil, så endte opp med 22/26, noe som tilsvarer en B. Gjett om jeg ble glad a? Trodde liksom den prøven gikk ganske bra… Haha. På kvelden var det fotballkamp, utrolig spennende, og vi vant. Og det betyr at vi er i kvartfinalen i playoffs. WOOOHOOO.

LØRDAG: Skyping. Shopping med Taylor og Sarah. Kjøpte litt kule klær, hehe. Er billig her vettu. Og på kvelden var det familiemiddag. Vi dro til Seattle og spiste god stek på en bra restaurant, bortsett fra at det tok oss nesten TO timer å få maten. Men så fikk vi alt til halv pris og desserten gratis sååååå.

SØNDAG: Shopping med vertsmor og vertssøster. Denne gangen kjøpte jeg kun julegaver til fæmmen hjemme. Gled dere! Resten av dagen gikk med til lekser og slappe av.

MANDAG: Skole. Booooring. Men ja.. Første dag med basketballtry-outs. OMG, alle jentene er sykt gode og jeg føler meg helt lost. Men det var gøy da. Vi holdt på i nesten 3 timer og jeg var utslitt etterpå. Var sikkert 50 grader inne i gymsalen. Er ikke så sikker på om jeg klarer et team, eller klarer nok mest sannsynlig C-team, men der er det bare freshmen, og jeg kjenner ingen der. Så hvis det blir C-team og ikke JV, velger jeg nok ikke basketball. Sorry. Blir heller track-conditioning tre ganger i uka + trening på treningssenter. Jeg overlever. Alltid.

Etter basketballtry-outs bar det rett til XC party. Yeeeey. Vi fikk diplom og greier. Og det var SÅ mye god mat. Omg. Jeg spiste så mye at jeg ble kvalm. Men veldig kos. Kommer til å savne XC. Åhhh. Alle folka er så hyggelige, og nå ser jeg dem jo ikke så mye lenger, bare på skolen, innimellom. Trist.

Ja det var en oppdatering. Jeg blogger mer når jeg får tid og da kommer det bilder. Jeg lover! Snakkes peeps.

2 kommentarer leave one →
  1. Marte permalink
    16. november 2010 23:34

    Ida! Høres ut som om du har det kjempe bra 🙂 og karakter og alt går jo bra!
    Vi mååå skype snart igjen, har mye å fortelle, og jeg lurer på masse! ❤

  2. Hanna permalink
    17. november 2010 15:15

    Jeg spiller basket på skolen her, og det er kjempegøy! Håper du kommer med på det teamet du vil, men det virker som om du koser deg glugg i hjel nesten uansett 🙂

Legg igjen en kommentar

