Skip to content

SNOW

22. november 2010

Slik ser det ut her nå:

KØDDA. Dette var rett etter skolen. Nå er det sånn ca. dobbelt så mye. Haha. Seriøst. Men det er for mørkt ute til å ta bilde. Herregud, alle freaket ut fordi vi måtte på skolen i dag. Men det var faktisk veldig rart at vi ikke hadde «snowday» (fri fra skolen), fordi amerikanere kan ikke kjøre i snø og de oppfører seg som om de aldri har sett snå før. Her hvor jeg bor er det ikke så ille, men for de som bor «høyere» opp, det er det MASSE snø. Og snø blir til is, og biler med sommerdekk kjører ikke så bra på is. Ganske farlig rett og slett. Vi slapp da i allefall en time tidligere fra skolen. OOOOG vi har FRI fra skolen i morgen. Yayyyyy!

I tredje time i dag var det snøstorm ute:

Man kan ikke se det så bra på bildet da…

Haha. Her prøver guttene å kaste Cassidy i snøen. Ikke akkurat nok snø til det da men…

Men herregud, det var seriøst panikk på skolen. En jente, stakkars, hun bor en halvtime unna, hun ante ikke hvordan hun skulle komme seg hjem. Hun bare: «Okay, så jeg tok bilen min til skolen, men jeg kan ikke kjøre hjem for det er umulig å kjøre i snø med min bil. Og jeg bor 30min unna. Og det går ingen skolebuss til der hvor jeg bor. Og mamma og pappa kan ikke komme og hente meg for de er på jobb.» Uff. Snakket med henne nå nettopp, vet ikke hvordan hun kom seg hjem, men hun brukte TO OG EN HALV time hjem.

Det var btw «Hug a norwegian-day» i dag. Facebook official. Fikk en del klemmer for å si det sånn. Ganske koselig. Følte meg elsket (kan man si det? Går i hvert fall an på engelsk: loved). Random people kom og ga meg klem. Haha.

Helgen min var kjedelig og jeg gjorde ingenting, så orker ikke å fortelle om den. Er ikke interessant. Men hey, det er jul i butikkene, og nabohus har fått opp julepynt og lys rundt huset. Skikkelig amerikansk.

JULESTEMNING. Får bare enda mer julestemning med all snøen også. Og gjett hva?! I morgen er det meldt… 11 minusgrader (på det laveste, 3 minusgradet på det høyeste). Men likevel, det er KALDT for å være Seattle. Men jeg liker det jeg. Det minner meg om Norge.

Og bare for å minne på alle dere i Norge, jeg har fri fra skolen i morgen. Og på torsdag er det thanksgiving (noe som betyr ferie). OG, for ikke å glemme, på fredag morgen reiser jeg til…. SAN FRANCISCO. Ble bestemt i går. YES. Jeg gleder meg.

Life’s good.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

