Skip to content

another snowday

23. november 2010

Siden jeg har vært en så dårlig blogger i det siste, så slår jeg til meg TO innlegg på to dager. Jippi. Men grunnen er at jeg ikke har så veldig mye å gjøre, er egentlig stuck her hjemme, for det går ikke an å kjøre noen steder. Noe som betyr at det er NULL skole i morgen. Noe som også betyr at vi har en veldig lang ferie.

Tirsdag (i dag): Gjorde ikke så mye. Sov lenge. Lekte litt ute i snøen med vertssøster og en av vennene hennes. Dro på matbutikken. (En venn kjørte oss for hun har firehjulstrekk). Der kjøpte jeg ingredienser til boller, så i løpet av de neste dagene skal jeg bake boller til familien. Lagde norsk toro tomatsuppe til lunsj. Og de likte det! Digg med litt norsk «mat». Hehe.

Onsdag: fri fra skolen, skal til Megan og spise middag, men drar i sånn 2-tiden. For foreldrene hennes kan plukke meg opp og de har firehjulstrekk.

Torsdag: THANKSGIVING. Vet ikke helt hva det innebærer, men skal i hvert fall spise mye mat den dagen. Gleder meg skikkelig mye til en ordentlig amerikansk tradisjon.

Fredag – Mandag: SAN FRANCISCO med fæmmen. Woho.

Dette ser ut til å bli en veldig bra ferie. Vi har faktisk ikke hatt ferie siden sommeren. Så er en smule lei av skolen nå.

Legger med et bilde av SNØ (fra hagen). Var sånn 7 minusgrader i dag. Skikkelig kaldt. Og jeg liker det.

Men nå stikker jeg til Taylor en tur (det er gåavstand skjønner dere). SNEIKS.

One Comment leave one →
  1. Frederikke permalink
    26. november 2010 12:05

    Dere har mer snø enn oss jo!

Legg igjen en kommentar

