Skip to content

thanksgiving +++

27. november 2010

Nå er jeg i San Francisco, sånn btw. Skriver om San Fran på tirsdag!

Kommer bare med en liten update om thanksgiving, som var på torsdag. Var egentlig ikke sånn sykt spesielt. Vertsmor lagde mat hele dagen, og på kvelden kom en vennefamilie over og Det var MASSE mat. Masse god mat. Spiste altfor mye. La sikkert på meg 5 kg bare den dagen. Haha. Hadde faktisk to thanksgivingmåltider, for jeg spiste hos Megan på onsdag. De hadde thanksgivingmiddag både onsdag og torsdag fordi broren hennes skulle reise bort torsdag. Ja jeg vet, veldig interessant for dere. Men hey, jeg var og akte på onsdag, skikkelig gøy. Åh jeg elsker snøen, den minner meg sånn om Norge. Men nå er alt desverre regnet bort…

Haha. Stakkars jacob han ble dynket. Av en jente… (ikke han som sitter oppå han, men hun som står bak)

THANKSGIVING

Jeg bakte boller! Og resultatet ble: *tommel opp*!

Masse mat! Altfor mye mat.

Men nå gidder jeg ikke å blogge mer. Skal ut og shoppe, og på Walt Disney museum. Heheh.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

