Skip to content

San Francisco!

30. november 2010

Har hatt en finfin helg i San Francisco med vertsfamilien. Oppsummerer langhelgen i bilder jeg:

Et tårn jeg og vertssøster gikk opp sånn 700 trappetrinn for å se. Utsikten var fin da:

  

En famous building.Vet ikke hva den er kalt. 

    

Julen julen julen den er her. @ Pier 39; Fisherman’s Wharf.

Sjokoladested. Yummy.

Golden gate bridge!

Teknisk museum-ish

Ewwww…

Alcatraz and san fran

Cabel Car!

Bratt bakke…

Seler!

Føtter!

Skygge!

Småpent. Dette er forresten Half Moon Bay.

Jeg fant geitost! Haha. Les på lappen. Pronounced «yay-toast».

Og da jeg kom hjem ventet en HUGE bag fra Norge. Alt jeg kunne ønske meg var inni den: bergene melk, freia melkesjokolade + daim, stratos, smågodt, grøtris, tomatsuppe, smørbukk, knekkebrød, klær jeg savnet, GAVER (både bursdag og jul), norske aviser, kontaktlinser, pepperkaker, ahlgrens bilar (juleversjonen!). Fy søren jeg var så glad at jeg gråt. Åh… Har jeg glemt noe? Tror ikke det.

Og i dag var det en veldig bra dag på skolen. Også kom min «onkel» Lars Dueled på besøk og vi måtte selvfølgelig ta bilde så vi har bevis:

Såååå hyggelig å se han igjen! Tusen takk for at du kom på besøk! Og tusen hjertelig takk for at du tok med den store bagen og tingene fra deres familie!

3 kommentarer leave one →
  1. mari permalink
    1. desember 2010 05:49

    jeg savner deg! 😦

  2. Kristine D :) permalink
    1. desember 2010 12:31

    så bra at du fikk så mye godt 🙂

  3. Cecilie BD:) permalink
    1. desember 2010 13:22

    Kult med masse godt og gaver! San Fr så helt fantastisk ut!

Legg igjen en kommentar

