Skip to content

på flyttefot

4. desember 2010

Ja, i morgen flytter jeg inn i min nye vertsfamilie. Dere som leser får sikkert litt sjokk når dere ser dette, men sånn er det altså. Jeg har blitt glad i vertsfamilien min, men ting fungerte ikke helt som det skulle. Det var liksom flere minuser enn plusser. Så ja, i morgen skjer det. Denne uken har vært ganske merkelig. Har ikke helt klart å fokusere på skolen eller noe (blogg inkludert haha), for har hatt mye å tenke på. Men det skal bli bedre etterhvert! Hvis dere har flere spørsmål om det osv, send meg gjerne en mail.

Oppdaterer når jeg er trygt plassert i den nye familien!

Var forresten på basketballkamp i dag, det var jo gøy. Selvom vi tapte…

4 kommentarer leave one →
  1. 4. desember 2010 02:13

    ops. feil adresse. kjære ida, her kommer en hilsen fra en annen ida som også flytter inn i ny vertsfamilie imorra! jeg håper alt går bra til tross for bytte! gleder meg til å høre om hvordan den nye vertsfamilien er 🙂

  2. Helene permalink
    4. desember 2010 17:15

    nå ble jeg overrasket! Men håper du får det bedre da 🙂

  3. kai permalink
    5. desember 2010 03:40

    Hei, Overrasket, Håper du får det fint og hyggelig med din nye famile og på nye sted. Flott at du tør og ta initiativ. Da blir alt alltid bedre. Lykke til!
    Kai

  4. charlotte permalink
    5. desember 2010 19:18

    har sendt deg mail 🙂

Legg igjen en kommentar

