Skip to content

Jeg har det bra!

6. desember 2010

Ny familie. Nytt hus. Ny start.

Sorry for lite blogging. Har flyttet inn i deg nye familien min, aka bestevenninnen min sin familie, og det er mye å gjøre. Hvis dere vil lese bittelitt om dem, gå inn på «My hostfamily» på toppen av bloggen. Her er også den nye adressen i tilfelle dere vil sende noe. Hint hint..

Uansett, jeg har en del skolearbeid å ta igjen, og en del å fikse med rommet mitt, ny mobil osv osv.

MEN, jeg kan jo fortelle hva jeg gjorde denne helgen. Flyttet inn lørdag ettermiddag, orker ikke å fortelle så mye om det. Det var ikke så kleint eller noe, sa ha det, og takket for alt. Senere på kvelden dro jeg og Megan til Jason, han hadde en slags get-together. Veldig kos. Tok sånn 100 bilder haha. Her er noen:

Haha. Harrison trodde jeg aldri hadde spilt dette spillet før, så jeg prøvde å roe han ned med å si at «jo jeg har det!»

Attitude…

Crazzzzyy.. omg.

Jason og Megan.                                                                                Scott og …. meg.

Og søndag morgen dro vi og hogget juletre. Vi trengte to stykker, en til hytta og en til huset.

  

                                                                                                    Jupp, denne er for rommet mitt. Jk. haha.

Soooooo heavy.

     

Vertsfar og vertsbror hugger tre.

Vertssøster Megan ❤ Love her.

Etter det dro jeg i gamle vertsssøster sin bursdag. Hun ville gjerne at jeg skulle komme, så jeg tenkte at det var en hyggelig «avslutning». Så det var på en måte siste jeg jeg så den gamle versfamilien. Kanskje. Hehe.

Resten av søndagen pakket jeg ut, ryddet rommet, gjorde masse lekser. Fikk EN DEL mail. Sorry, det skal bli svart på i løpet av uken, har bare ikke hatt tid. Men jeg har det utrolig bra her. Skal ta litt bilder av huset og familie så dere får se. Men nå skal jeg trene litt i treningsrommet, hoho.

Snakkes!!!

3 kommentarer leave one →
  1. Kaja permalink
    7. desember 2010 00:51

    Hei! Kom over bloggen din nå i dag. Virker som du har kommet deg ganske godt inn i hverdagen og sånt. 🙂 Hvilken organisasjon reiser du med? Har lyst til å ta et år i utlandet (England) og har søkt hos STS, EF og Explorius. Foreløpig er det STS jeg har best inntrykk av, men har ikke vært på intervju enda (skal på intervju med EF i i morgen [8. des] og STS til torsdag [9. des]). Vil du anbefale den organisasjonen du reiser med? Håper du kan svare. 🙂 Håper du får et utrolig år!

  2. Cecilie&Co permalink
    7. desember 2010 11:36

    Supert, Ida! Alle ungene hilser! Hils Megan fra slekta og si hun er en bra dame! Have fun!

  3. Marte permalink
    8. desember 2010 05:20

    Så bra at du har det fint i den nye familien Ida :)) Gleder meg til å høre alt når vi skyper!

Legg igjen en kommentar

