Skip to content

Basketballkamp og morp

12. desember 2010

Har hatt en super helg! Fredag var det basketballkamper, det var gøy!

all spirited for basketballgame.

Ehhh..

Så lørdag bare slappet jeg av hele dagen. Gjorde litt lekser.

Jacob under alle putene. Og Grant på toppen. Haha. De kom over for å hjelpe oss med matte. De er genier begge to. Urettferdig.

Kozy time.

Og så begynte vi å gjøre oss klare for morp! Kl. 6 kom alle (nesten alle) over og vi tok bilder osv.

Guttene. (bare halvparten haha)

Here we are. Can you find me?

I ❤ Maddie.

My date!

Haha.

My sister aka badass Sandy (from grease, ya know)

Dinner @ XXX. Skikkelig 50talls- restaurant.

Rootbeer Float. Yummy.

Såå ja, etter dansen dro hele gruppa (rundt 30stk) hjem til Chandlers på afterparty. Og det var en morsom kveld. På afterpartyet var temaet «whiteboard». Så alle hadde på seg hvite t-skjorter og man kunne skrive på dem. Ganske morsomt å lese alt hva folk skrev dagen etterpå. Haha.

I dag har jeg ikke gjort så mye. Prøvde å gjøre lekser, men det funket dårlig. Ellers har jeg sovet. Hehe. Men åhhhh nå er det bare en uke igjen til feire! WOOHOOOO. Eneste kjipe er at jeg har sånn en million prøver. Meeeen jeg klarer meg.

Btw. Sorry for lite blogging. Skal prøve å skjerpe meg. Men det frister liksom ikke alltid å blogge. Er ikke førsteprioriteringen. BYE.

One Comment leave one →
  1. Marte permalink
    13. desember 2010 04:15

    🙂

Legg igjen en kommentar

