Skip to content

EN DAG TIL

16. desember 2010

Minner om spørsmålsrunde, innlegget under. Come on, dere kan bedre enn dette!

Men nå er det bare en dag til igjen med skole og så er det… FERIE! Jeg gleder meg helt sykt mye. Denne uka har vært ekstremt stressende og jeg har hatt så mange prøver og innleveringer og så mye å gjøre. Så sorry for at jeg har hatt NULL kontakt med Norge på en uke. I feel bad. Jeg savner dere altså! Men jeg har det veldig veldig bra her i USA. Og jeg har det veldig veldig bra i den nye vertsfamilien.

På tirsdag har jeg bursdag, hehehe. Jeg gleder meg! Endelig seventeen. Og så er det tre dager til julaften.

Forresten, kom akkurat hjem fra……… fotballtrening!!! Var med vertssøster Megan på fotballtrening og det var så gøy å spille igjen! Hun spiller «club soccer», altså sånn som man gjør i Norge. Dere husker kanskje at jeg prøvde med på try-outs for fotballaget på skolen? Men så likte jeg det ikke. Dette var så mye bedre! Dette laget var liksom litt mer på mitt nivå, eller ehh de var litt bedre enn meg, men det går helt fint haha. Treneren var utrolig morsom og alle jentene var veldig hyggelige. Så jeg var mer enn velkommen til å forsette å trene med dem. Yayyy. Gøy å spille fotball igjen. Ble du glad nå pappa?

Juleferien min består av:

Reise til hytta (det er det masse snø) etter skolen fredag, og komme hjem søndag eller mandag.

Feire bursdag tirsdag, skal ha bursdagsparty, woho!

Også reiser vi opp igjen på hytta 24. desember og skal være der en uke. Så jeg skal feire jul på hytta deres. Men de sier den er stor, og ikke sånn sykt «hyttete». Eneste kjipe er at det er null internettservice = null blogging. Synd for dere. De har faktisk 8 snøscootere. Har alltid hatt lyst til å prøve å kjøre en! Og de har langrennski! Åhhh dette ser ut til å bli en bra ferie.

Håper alle dere i Norge får en bra juleferie (haha dere slutter på skolen 23. desember) HAHA.

2 kommentarer leave one →
  1. Frederikke permalink
    17. desember 2010 09:03

    så bra å høre ida 😀 nei, vi har siste skoledag 21. heldigvis!! 🙂 🙂

  2. Marte permalink
    20. desember 2010 12:36

    Good! 🙂 Høres ut som en skikkelig fin juleferie 🙂 De er rike!

Legg igjen en kommentar

