Skip to content

bursdag og «roadtrip»

22. desember 2010

Svar på spørsmålsrunde del 1 i innlegget under!

I går hadde jeg bursdag og det var en bra dag. Åpnet pakker fra familie og venner i Norge og fra vertsfamilien her! Fikk mye fint! Tusen takk alle sammen! Dagen tilbringet jeg på shopping, med familien, og hadde en bursdagsfest på kvelden hvor vi hadde rundt 30 venner over. Temaet var jul og alle måtte kle seg ut i noe «julete», som reinsdyr, gave, julenisse osv.

   

Ja, det var en morsom kveld.

Og i dag, onsdag, tok Dylan, Megan og Jared meg med på en slags roadtrip (som bursdagsgave). De ville ikke si hvor vi skulle, men vi endte da opp i Seattle, nærmere bestemt Space Needle. Så da fikk jeg endelig vært der også, bra utsikt, hyggelig tur og kule folk.

Hahaha, vi valgte den morsomste bakgrunnen of course. Og liker dere julespiriten til meg og Megan?

  

So excited. Almost there!

Creepy santa. Awkward bilde.

Fin utsikt. Og snø finnes ikke i Seattle fortiden. Haha.

Har hatt noen bra dager i det siste, men juleferien er litt rar uten alle dere i Norge, spesielt familien!

3 kommentarer leave one →
  1. Marte permalink
    23. desember 2010 06:04

    Kult! Så ut som du hadde en kjempe kos bursdag! Kos deg masse i julen Ida, savner deg! <33

  2. 23. desember 2010 07:43

    Hvor langt unna Seattle bor du, og er du ofte i byen? 🙂

    • 23. desember 2010 11:42

      Bor sånn 20 minutter unna, er der ikke så ofte egentlig. Skulle ønske jeg dro inn dit mer, hehe! Sist gang jeg var der var liksom et par måneder siden.. haha

Legg igjen en kommentar

