Gå til innhold

HUSET OG FAMILIEN

2. januar 2011

Her kommer bilder av huset og familien jeg bor hos!

    

Innenfor inngangsdøren.

«Spisestua» og det beste rommet i hele huset, nemlig «The Christmas tree room», haha, her gjør vi lekser.

Kjøkkenet!

Stua med digg sofa og stol, her ser vi som oftest på tv.

Basketballbanen/tennisbanen og svømmebassenget med hot tub!

Rommet mitt!

  

Bilder fra NORWAY. Og badet som jeg deler med vertssøster og vertsbror.

KJELLEREN.

Bordtennis-/biljardbord og baren.

Treningsrom, eh yeah.

Og så til det beste rommet i hele huset, nemlig kinosalen:

Aaaahhhhhh.

Det var litt av huset jeg bor i, her er et bilde av alle barna i familien:

Rheana, Berlyn, Jared og Megan.

Og selvfølgelig bilder av de to hundene Blue og Amber, og katten Panda:

Blueeeee                                                                                    og det beste bildet jeg klarte å ta av Amber.

Hundene har forresten ingen hale, og Blue er veldig feit og har pels litt her og der.

Og her har vi den irriterende katten Panda. Haha.

Oh my lord dette innlegget ble langt. Og jeg har enda ikke skrevet om juleferien. Kommer i neste innlegg, forhåpentligvis senere i dag. Klokken var 17.14 da dette innlegget ble skrevet, hvis noen lurte.

2 kommentarer leave one →
  1. katrine permalink
    3. januar 2011 07:08

    for et hus ! heldig du er 🙂

Trackbacks

  1. juleferien « Ida i Washington, 10/11

Legg igjen en kommentar